Deze vraag is eerder gestelt klik op de link hieronder dan kan je de antwoorden zien :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Multiple Sclerose, een gemene langzaam slopende ziekte die je centrale zenuwstelsel aantast. Zie voor verdere uitleg onderstaande link.
jc54
13 jaar geleden
Multiple Sclerose, afgekort MS, is een ziekte van het centrale zenuwstelsel (Hersenen en Ruggenmerg). Het is een misverstand om te denken dat MS een spierziekte is. MS kan wel verlamming van spieren tot gevolg hebben, maar het blijft een aandoening van het centrale zenuwstelsel. Multipel betekent veelvuldig en sclerose betekent verharding. MS is een chronische ziekte, dat wil zeggen dat de ziekte niet meer overgaat. MS treft voornamelijk jonge mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn de spieren die afsterven.
En daar door kan je niets meer.
alleen nog kijken en zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt vele vormen dit is wel een heel ernstige dat je alleen nog maar kan kijken. het begint met spier uitval en vermoeidheid.je kan er erg oud mee worden zonder al te veel elendige bijwerkingen hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet wat ms is want men opa heeft dat