Ik heb wel iemand gekend die volstrekt overtuigd was dat hij via de tv in de gaten gehouden werd, maar hij was toen acuut psychotisch.
Toen de psychose over was, wist hij wel dat hij niets te vrezen had van de tv, maar de angst is niet helemaal over gegaan dus de tv ging weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er zijn mensen die bang zijn voor het programma, bijvoorbeeld een griezelfilm of een operatie. Er zijn ook mensen die bang zijn voor de straling. Met de LCD of LED-tv is dat (helemaal) nergens meer voor nodig. Die geven geen straling af, behalve gewoon licht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat deze Bosjesmannen wel behoorlijk zouden schrikken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter kan niet kijken naar brand op tv. Leidt tot nachtmerries!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD wel eens groeten terug gekeeken?
zaten ze met een stel bosjesmannen in een hotel. die lagen op de gang te slaapen wand in hun kamer zat een man in een kasje naar ze te schreeuwen xD
dus ja xD ik denk wel dat er mensen zijn die er bang voor zijn xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die nooit een goede beschaving gezien hebben met veel technologie zullen wel schrikken wanneer men deze technologie ziet.

Schizophrenen gekken die kunnen ook bang zijn omdat ze denken dat het iets raar is;..