Ik heb steeds hoofdpijn, maar nu merk ik dat het bij mijn rechterkant zit, precies op 1 bepaalde plek. Hoe kan dit?

Ik heb al van alles geprobeerd.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik drink geen alcohol, rook niet. en deze hoofdpijn heb ik nu al 2 of 3 maanden. vorige week ging het echt goed, maar sinds gister is het weer hevig.

Ik zit sowieso elke dag 6 uur achter mijn pc, maar dat komt omdat ik op een ict school zit, dus het is noodzaak en voorzover ik weet zie ik ook gewoon goed (laatste test van ogen, was in groep 7, zit nu in 1 mbo)

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik slaap ongeveer van 22 tot half 7

Toegevoegd na 49 minuten:
Ik heb tot nu toe alleen maar paracetamol geprobeerd, en mijn hoofdpijn zit echt aan de voorkant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

het beste is om je huisarts te bellen en een afspraak te maken wij kunnen niet echt vertellen wat er gaande is en een arts wel en ik ben een persoon als je echt ergens flnk last van heb is het een teken dat er echt na gekeken moet worden en iets wat je niet links moet laten liggen
heel veel stertke en succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
langdurig aan een computer zitten kan idd je hoofdpijn verergeren, misschien heb je toch een bril nodig om je ogen meer rust te geven..
hoofdpijn heeft een oorzaak, je zou eerst alle vermoedende oorzaken kunnen zoeken, dus langdurig achter een pc, misschien is het door het eten van een bepaald voedsel..
of misschien komt t vanuit je nek..
als je er echt niet uit komt neem dan contact op met je huisarts, en bepraat dit met hem..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2-3 maanden is al erg lang!
Het zou van alles kunnen zijn .... verkeerde houding tijdens je tijd achter de pc (door bv. slechte stoel) .... teveel stress (kan je de opleiding goed aan?) .... te weinig slaap (maar daar wen je aan) .... slaap je voldoende .....teveel pepdrankjes .....ben je aan het lijnen misschien? Als dat zo is dan zou het kunnen zijn dat je er niet genoeg drinkt (water o.i.d.) en dan worden de afvalstoffen niet goed afgevloeid.
Het is sowieso goed om veel water te drinken, probeer dat eens vandaag. Mijn ervaring is dat kinderen pas drinken wanneer ze dorst hebben en dat is eigenlijk een beetje laat.

Mocht het dat niet zijn, dan zou ik even langs een dokter gaan.

Gebruik je andere medicijnen o.i.d.? Daar zou het ook van kunnen komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps ... 2x over voldoende slaap. Sorry!