hoe maak je een natte neus zo snel mogelijk droog

en het moet ook droog blijven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Applaus voor deze prachtige groenienoenie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brrr, die foto!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gatver, wie maakt hier nou een foto van.?

Het beste antwoord

Ik heb zelf weleens uit chagrijn over een continue loopneus opgerolde stukjes pleepapier in m'n neus geduwd (stukje laten uitsteken uiteraard!), regelmatig verwisselen. Voor een kind minder geschikt.
En NIET vergeten de propjes uit je neus te vissen voor je de deur opendoet of naar buiten gaat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mini-tampons staan ook heel elegant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en wel zo veilig met die touwtjes, kun je ze niet kwijtraken :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op school kan dat niet maar ja...

Andere antwoorden (2)

een papieren zakdoekje, of een spuugdoekje.
maar dat het weer nat word kan je niks aan doen, als een kind verkouden is gebeurt dat gewoon
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een gore foto. snap niet dat iemand daar een foto van wil maken.
rebecca
13 jaar geleden
idd platje, als mijn zoontje er zo bij zou lopen, dan komt het niet bij me op om eerst een foto te maken :( ik had hem al lang weg gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is toch gewoon kunst?
Met de mouw van je jas er langs wrijven. Op laten drogen. Zo hebben ze volgens Urbanus de chips uitgevonden.