Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben best wel Dik bij mij bovenbeen een billen (door vet) Help

nou ik ben niet de dunse in me klas maar vind en jonge leuk en wil wat dunnere bovenbeen hebben en billen heeft iemand effective oefeningen om het kleiner te makken zo ik zeggen. :) HELPP PLZZZ THNXX

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Kimath
13 jaar geleden
Je wil je lichaam veranderen speciaal voor een jongen?
Zoiets moet je nooit aan beginnen, iemand moet je leuk vinden voor wie je bent.
En wie weet vind die jongen hele dunne benen juist niet mooi. Ze zeggen dat een zandloperfiguur het mooiste is voor een man. Dus een dunne taille en volle heupen. Deze lichaamsbouw heb ik zelf ook een beetje, en het ziet er super leuk uit in een strak jurkje. Stukken beter als dat je een mager sprietje zou zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Gezien we op internet een open vraagbaak zijn, kunnen we niet controleren of het echt zo is. Bij dit soort vragen heb ik persoonlijk zoiets van; ga naar de sportschool bij jouw in de buurt of vraag je gymleraar advies voor geschikte oefeningen. Die houden namelijk ook rekening met andere zaken binnen jouw gezondheid en jouw kunnen (wat je aan kan).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel wandelen en fietsen.

En hier vind je wat goed bilspieroefeningen.
http://www.health-portal.nl/billen-trainen-de-beste-bilspieroefeningen

Denk er om: die moet je heel veel doen en dat ook heel lang volhouden.
Het gaat niet vanzelf: Alleen met volwaardige en effectieve bilspieroefeningen zul je je billen en bilspieren trainen tot het gewenste formaat en de ideale vorm.
Dat duurt lang.
Verder moet je gezond en mager eten.

En je niet te druk maken.
Die jongen gaat niet op jou vallen omdat je dunnere billen of benen krijgt.

Hier nog een BBB training:
http://sport.infonu.nl/diversen/32957-bbb-de-billen-trainen-met-de-meest-effectieve-oefeningen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijkheden op dit gebied zijn vrijwel onbeperkt. Allerlei denkbare sporten (veel fietsen en zo, schaatsen, zwemmen, harlopen, wandelen noem maar op).
Je loopt wel het risico trouwens, dat die jongen wat dikkere bovenbenen en billen juist erg leuk vindt. Nu ga je een hoop moeite doen en zou het kunnen dat hij afhaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat belangrijk voor je is is cardiotraining dat is lange duurtraining waardoor je veel calorieën verbrand en dus uiteindelijk ook vet mits je natuurlijk ook op je voeding gaat/blijft letten.

enkelle voorbeelden voor thuis/buiten zijn fietsen en hardlopen in de sportschool kan je t natuurlijk ook doen en is misschien wel beter ook aangezien de winter voor de deur staat, hier kan je vaak ook nog spinnen en ook staan er nog veel meer cardio apparaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga jezelf eens accepteren hoe je bent.
Je weet bijvoorbeeld helemaal niet of die jongen wel van sprieten houdt, misschien vindt hij een beetje vlees hier en daar wel aantrekkelijker.
Heb je erg je best gedaan om slanke dijen en billen te krijgen en dan valt hij er niet op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding