Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de gemiddelde leeftijd om ongesteld te worden?

Ik ben sinds vandaag ongesteld geworden. Mijn vriendin was dat ongeveer al op haar 10e! Ik ben nu 12. Ik ben echt niet bang maar ik zou het wel eens willen weten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

kan tussen 9 en 17 zijn, heel ruim dus. Maar het is erfelijk. Je zou je moeder eens kunnen vragen wanneer zijn voor het is ongesteld werd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een meisje krijgt de eerste menstruatie 2 a 2,5 jaar na het ontwikkelen van het schaamhaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij is alles tussen de 9 en de vijftien een normale leeftijd om ongesteld te worden en worden de gemiddelde meisjes rond hun 12e ongesteld. Je bent dus precies gemiddeld!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat verschilt per persoon. Dat is de natuur. Daar kan je niet echt een leeftijd voor geven. Soms begint dat vroeg, soms wat later. Daar zit niets achter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tussen de 11 en 15 jaar,
al kan je veel daarvoor al witte vloed hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iedereen wordt het op een andere leeftijd sommige zijn heel vroeg 8 of 9 andere pas als ze 17 zijn. Hangt of af van wat voor bouw je hebt en of je wel zwaar genoeg ben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tussen de 9 á 17 .
Je hebt al heel veel antwoorden gekregen, en ook echt goeie antwoorden! Hopelijk kun je iets met die antwoorden !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing