Dat ligt uiteraard aan jezelf, maar in mijn ogen kan seks bijdragen aan intimiteit in een relatie. Je geeft jezelf letterlijk en figuurlijk bloot en daar is lef voor nodig, zeker voor het figuurlijke deel. Als je dat durft, dan is seks dus heel belangrijk, want daarmee geef je indirect aan dat je je partner voor de volle 100% vertrouwt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over sex discuseer je niet,
Sex doe je en beleef je.
Sex is leeftijd onafhankelijk,
Sex is van alle leeftijden.
Een leven zonder sex,
Is al een diner zonder wijn.
Je liefje heeft gelijk,
En jij hebt gelijk.
Dus wat staat er nog in de weg,
Op een mooie avond als vandaag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex is sowieso belangrijk voor het in stand houden van de soort. Of men verder iets doet met sex, is geheel afhankelijk des persoons.
13 jaar geleden
Zonder seks geen voortplanting, waardoor de mens uiteindelijk uitsterft.

Toegevoegd na 18 minuten:
Als geen enkele mens dan seks heeft hè...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enkele mens moet zijn : enkel mens.
komma voor "waardoor" is niet correct.
(eufemistisch voor "fout" !!!).
momenteel zeker een 7, ach een 7.5 dat zeg ik.

(op een schaal van 42 uiteraard, ik werk graag in die schaal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind liefde en vertrouwen belangrijker dan sex,, sex is een genot maar je bent er niet afhankelijk van.
als je echt van iemand houd dan maakt het niet uit of er wel of geen sex mogelijk is.
zolang je samen sterk staat overwin je alles.
en als je man bijvoorbeeld invalide zou raken,, zouden we dan onze man in de steek moeten laten?
dan maar een dildo hoor :)

no man, no love,
no love,no sex
no sex, no child,
no child, no school,
no school, no teacher,
no teacher, NO PROBLEM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex is belangrijk in een huwelijk maar niet nummer 1
lief en leed samen delen en elkaar begrijpen is veel belangrijker.Sex is een bijzaak en je komt vanzelf nog op een leeftijd als je er over praat je al een goede dag hebt.
Haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga hier in een zin op antwoorden kort en bondig=

Sex is belangrijk in een relatie maar het moet niet het doel zijn of het belangrijkste te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel belangrijk.Ik denk,dat een relatie zonder sex gedoemd is te mislukken,ookal hou je nog zoveel van je partner.Ieder mens heeft sex nodig al is het een soort uitlaatklep.