Inspiratie en tips over lieve en ondeugende woordjes tijdens vrijpartij?

Veel vrouwen horen tijdens een vrijpartij graag lieve en ondeugende woordjes van hun partner.
Maar geen vulgaire dingen.
Ik heb hier niet z'n ervaring mee en kom hooguit op 5 woordjes.
Deze kan ik natuurlijk niet eindeloos blijven herhalen.
Toch wil haar hierin graag tegenmoet komen omdat ik zie dat het haar erg opwind en ze het romantisch vind.
Ik wil wel woorden uitspreken die voor mij ook kloppen en goed voelen.
Welke vrouw (of romantische man) kan mij tips geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen vulgaire dingen? Heeft ze je dat verteld, of vul je dat zelf voor haar in?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
suzy: lol. artist: wat is vulgair?
En zijn jij en jouw partner het daar over eens?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha vulgair lijkt wel een heel apart woord voor vagina XD mag ik mijn broodje in uw vulgair doppen haha
Cryofiel
13 jaar geleden
"Zit er geen spin op het plafond?" ;-)

Het beste antwoord

Oké, ik ga toch een poging doen om tips te geven. Vergeet het idee van 'woordjes'! Dan kom je al snel bij schatje-liefje-dropje-lekkertje. Niet heel bijzonder.

Probeer dit eens: beschrijven. Beschrijven wat je doet, wat je lekker vindt aan wat zij doet, wat je aantrekkelijk vindt aan haar, wat je met haar gaat doen, wat je fysiek voelt, wat je nog meer met haar wilt doen, hoe bepaalde lichaamsdelen van haar voor jou aanvoelen etc.

Bedenk wel: overdaad schaadt. Praten tijdens seks is heel leuk, maar geen vrouw zit te wachten op een non-stop technische uitleg. Dus als je roept: "Oh, het is zo lekker als je <...> met me doet," ga dan niet door met "en als je dan weer omhoog komt, en als je dan weer omlaag gaat, en als je dan je rug kromt, en als je dan zo kreunt, en als je dan stopt met bewegen, en als je me dan vraagt om in vredesnaam eindelijk eens mijn bek te houden."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, precies! +

Andere antwoorden (8)

stoeipoesje
knuffelbeertje
tijgertje
(beetje spinnen als een kat :P )
fruitvliegje
uhh je ken wel van alles verzinnen ik weet niet wat je vouw leuk vind om te horen normaal als partners onder elkaar kom je daar beide achter wat je leuk lief of romantisch vind en voornamelijk waar je opgewonder van raakt en dit waren dan wat nettere woorden.
maar je kan ook minder nettere woorden zeggen waar ze ook opgewonden van kan raken probeer gewoon iets uit en hou goed in de gaten waar ze op reageert en wat reactie is :)
suc6 TIJGER haha

Toegevoegd na 1 minuut:
leer anders de franse taal ze verstaat er misschien wel niks van ( wat ook mee kan zitten) maar vele vrouwen vinden franse taal op zulke momenten sexy en waarom? vraag het me niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg haar ook vooral wat je mooi / lekker aan haar vindt.
Goed voor het zelfvertrouwen van de vrouw en dat is weer goed voor de sex!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij de vuilnisbak nog buiten gezet......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een goed gesprek kunnen beide partijen aangeven
wat men graag wil horen en wat echt niet kan.
Zolang het binnen de perken blijft kan men ook een rollenspel toepassen, dat kan een extra dimensie geven
aan het ,,totaalpakket,, Orgasmeremmers kunnen bv
uitspraken zijn of afbeeldingen van politici.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat er niet om wat je zegt.. en 5 woorden zeggen meer dan een heel boek voorlezen.. het belangrijkste is dat je van elkaar houd en dat ook zegt..tegen je partner zeggen dat ze mooi is en lief en dat je van haar houd.. betekend meer als nu woordjes uit je hoofd gaan leren die niet rechtstreeks uit je hart komen ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen romantische uitlatingen doet tijdens het vrijen,die niet uit je hert komen ,maar door anderen zijn voorgezegd, kun je beter zwijgen. Anders klinkt het zo voorgeprogrammeerd.
Jouw partner zal je heus wel zo goed kennen,dat ze weet,dat in jouw geval woorden overbodig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door als je elkaar aankijken,, hel lief en zacht Hi te zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schatje van me, zit de voordeur al op 't nachtslot ?