Wat betekent het als een jongen geen liefde wilt maar , zegt: Ik wil op een andere manier intiem zijn?

Toegevoegd na 3 minuten:
het is een jongen die niet veel liefde kan geven, en dat ook niet echt voelt voor een ander, hij vertelde me ook dat hij nog nooit verliefd was geweest, Hij zegt dat hij ook nog nooit een vriendin heeft gehad,, maar dat, dat niet betekende dat hij niet heeft rondgescharreld, ik vond deze jongen best leuk,, maar vriendinnen zeggen steeds dat hij mij niet leuk vind, ?? wat bedoelt hij met op een andere manier intiem zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (13)

Dat weet hij allleen, dus vraag het hem eens...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan betekent het dat hij gratis diensten wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andere manier intiem zijn, is dus geen gevoelens delen maar gewoon platte sex
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij wil gewoon niets anders dan sex met je. Misschien nog een ontbijtje naderhand, maar verder geen verplichtingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel de lusten, niet de lasten..
Misschien is hij nog niet klaar voor een relatie, of heeft hij andere redenen..

In dit opzicht zou ik maar niet teveel aandacht meer aan hem besteden, je verdient iemand die volledig voor jou gaat net zoals jij voor hem doet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle jongens willen vol voor de sex met een meisje. Misschien is hij meer van de liefde met mannen, alleen is hij het daar nog niet helemaal eens met zichzelf. Mogelijk wil hij een heel close vriend zijn.
13 jaar geleden
Wat hij wil, weet ik niet. Maar hier is een goed advies: Laat je nooit en te nimmer gebruiken. Doe alleen wat jij zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de enige manier daar achter te komen
is hem het te vragen.
verder blijft het bij speculeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo als al gesteld - vraag hem wat hij precies bedoeld wellicht wil hij alleen maar een beetje knuffelen, ook is het mogelijk dat hij alleen de lichamelijke liefde met je wil delen.
Zolang jij geen andere verwachtingen hebt en het van beide kanten duidelijk is - hoeft dat niet per se een probleem te zijn, maar je moet wel oppassen dat jou verwachtingen niet hoger zijn dan het geen hij jou kan en wil geven.

Op zich is het wel heel eerlijk van deze jongen dat hij bij voorbaat zegt "hoe de vork in de steel zit".
Zorg er in ieder geval voor, mocht je besluiten met deze jongen seksueel actief te zijn, dat je de nodige voorzorgsmaatregelen treft, normaal is dat al belangrijk maar in een dergelijke relatie zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel... ik denk dat die jongen misschien wel heel veel meisjes kan versieren en niet echt wordt getriggerd op zijn jachtinstinct.
wat je kan doe? niet veel vrees ik. zoals het er nu uitziet wil hij inderdaad wel eens met je naar bed (of zoals hij zelf zegt : verder "rondscharrelen") zonder engagement.
hoe serieus is dit voor je? ben je in staat er een beetje mee te spelen? dan zou ik op dergelijke voorstellen met een mop reageren, en hem wat uit zijn tent lokken. vooral niet teveel smachten en niet teveel gevoel tonen, maar gewoon vriendelijk zijn en als hij je vraagt hoe het nu zit met het "intiem zijn" eens lachen en zeggen; "dat zou je wel willen he jong, hahahahaha..." en dan draai je je om en ga je een eindje verder staan. Je moet hem nieuwsgierig maken.Ondertussen amuseer je je terwijl hij het ziet ook met andere jongens (waarmee ik niet wil zeggen dat je ermee moet vrijen natuurlijk)
of het lukt weet ik niet maar het zal zijn jachtinstinct werken en dat is bij mannen verleiden altijd heilzaam...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon sex hij wil zich niet binden ofzo en daarom dat geen liefde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf denk ik dat het inderdaad sex is,
vraag het eens aan hem, dan kom je er zelf achter.
mischien wil hij wel gewoon HELE goed vrienden met je zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent waarschijnlijk dat hij een vluggertje met je wil zonder verplichtingen. Trap er niet in, je bent te goed om je daarvoor te laten gebruiken.