Ben ik biseksueel?

Ik ben een meisje, en vind het leuk om te zoenen en sex te hebben met een meisjes (erbij). Ik heb een relatie met een jongen. Ik zou nooit verliefd kunnen worden op een meisje, of een relatie met een meisje hebben.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het 'probeer-stadium' ben ik wel voorbij trouwens..
Dus graag geen antwoord over 'try-seksueel' :-P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Och, misschien kan je mijn comment gelijk beschouwen als mogelijk antwoord? Hoop dat je er iets aan hebt in ieder geval!
Annswers
13 jaar geleden
Ik heb idee dat je dat je daar een beetje angstig voor bent, kan dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha nee hoor!
Maar de meeste mannen vinden dat ik wel biseksueel ben, omdat ik ook sex kan hebben met vrouwen..
En de meeste vrouwen vinden dat ik niet biseksueel ben, omdat ik geen relatie met een vrouw zou kunnen hebben..
Was gewoon benieuwd naar de antwoorden ;-)

Het beste antwoord

Ik ben zelf biseksueel en denk dat dit echt ligt aan hoe je het biseksueel zijn op wil vatten..

Voor mij zit het zo, als je je aangetrokken voelt tot een vrouw, jezelf kan zien in een relatie met haar en je voor de rest van je leven ook blij kan zijn met een vrouw, net zoals je denkt dat met een man zou kunnen.

Je moet denk ik voor jezelf kijken of je met een vrouw zijn gewoon spannend vind, of dat je niet uitsluit dat je ooit op een vrouw zou kunnen vallen.

Bij veel vrouwen is het namelijk vaak de spanning die het hem doet en zoals jij het beschrijft lijkt het me ook dat.

maar dat is iets wat je uiteindelijk alleen maar zelf kunt uitzoeken

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook hoef je jezelf niet persee in een hokje stoppen, zolang je doet wat voor jou goed voelt.. maakt het dan echt uit hoe het heet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De kans is groot dat je biseksueel bent. Veel mensen zijn biseksueel. Je hoeft ook niet persé verliefd te worden op een meisje om je tot haar aangetrokken te voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn meer smaken dan alleen maar"100% hetero" "100% homo"en 50-50. Zo te lezen zit jij ergens op 25-75. Als je dat bisexualiteit wil noemen dan mag dat; als je dat niet wilt dan mag dat ook. Op zich maakt het natuurlijk ook niet uit wat voor sticker je er op plakt. . .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het bi-seksueel noemen. Veel meisjes vinden het ook fijn om met andere meisjes sekseel contact te hebben zonder verliefd te zijn. Voor jongens zal het zelfde zijn denk ik. Zelf ben ik bi maar heb een relatie met een jongen. Toch heb ik ook wel eens contact met een meisje. Misschien eens een trio voorstellen met je vriend en een ander meisje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet dat meisje actief mee aan het gebeuren,of kijkt ze alleen maar toe? Je bent in geen geval bi, als je zelf aangeeft nooit met een meisje een relatie te willen hebben. Je bent meer van het type: Hoe meer zielen,hoe meer vreugd, als je het leuk vindt toeschouwer(s) te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dit inderdaad wel kan zijn.
Maar misschien heeft ze het juiste meisje niet gevonden? Als ik haar even vergelijk met mezelf... Ik ben in heel mijn leven maar 3 keer verliefd geweest op een jongen, nooit op een meisje maar vind meisjes wel aantrekkelijk.
Ik wordt niet snel verliefd maar denk dat de kans er best in zit dat ik ooit verliefd word op een meisje. Ik snap ook dat ze "geen relatie met een meisje wil" omdat het nou eenmaal, best tricky territory is... Ik ben zelf een meisje en heb diep respect voor hoe mijn vriend mijn onredelijkheid soms weet te handelen. Zelf weet ik niet of ik zoveel geduld zou kunnen hebben met een meisje.
Jongens kunnen nou eenmaal wat beter tegen een stootje en ik ben niet altijd even tactvol :$ Maar lang verhaal kort, ik zou wel verliefd kunnen worden op een meisje ook al is het nooit gebeurd. en zij misschien later ook?
Ha, die Jinx158;

Ik neem aan dat je zo stellig bent nooit verliefd te kunnen worden op of een relatie hebben met een meisje omdat je nu een leuke partner hebt die een jongen is. Het feit dat je vrijen met een meisje (erbij) leuk vindt en ook doet is voor mij toch wel een sterke aanwijzing dat je bi bent. Op zijn minst een beetje. En mocht het ooit uitraken met je vriendje (ik hoop van niet, hoor), kijk er dan niet gek van op dat je van een meisje ook eens kriebels in je buik krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent duidelijk bisexueel.Of het nu 25%-75% is,of 50%-50% is...je bent het.Je kan ook niet een beetje zwanger zijn.Je bent het,of je bent het niet.Vrijen(sex) heeft niks met verliefd zijn te maken,je kan ook sex hebben uit pure lust...waar trouwens niks mee mis is.