Dat je er anderen mee besmet, ook als je zelf niet weet dat je er 1 hebt..
Dat je soms dus niet weet dat je er 1 hebt..
Dat je onvruchtbaar kunt worden..
Dat je (in zeldzame gevallen) dood kunt gaan..

Mijn tip: gebruik een rubber!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afscheiding of pus uit penis, vagina of anus. Bij vrouwen is de afscheiding vaak meer dan normaal. De afscheiding kan waterig, melkachtig, gelig of groenig van kleur zijn en anders ruiken;
branderig gevoel, geïrriteerdheid, pijn bij of na het plassen of kleine beetjes moeten plassen;
zweertjes, wratjes, blaasjes op de penis, vagina, anus of mond;
jeuk in het schaamhaar, aan de eikel, schaamlippen of anus;
gezwollen klieren in de liezen;
pijn in één of beide (bij-)ballen;
pijn in de onderbuik;
pijn bij het vrijen, of onregelmatig of abnormaal bloedverlies, bijvoorbeeld na het vrijen of tussen twee menstruatieperioden in.

Kijk naar de bron voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de service oriented architecture: dat je een enorme bandbreedte nodig hebt voor transport van plotfiles als je met grafische applicaties werkt, dat je je serverpark zeer robuust moet uitvoeren, dat de ontwikkeling van de apps nog in de kleuterschoentjes staat, dat je je beveiliging nog beter moet regelen.

Bij grafische apps: bezint eer ge begint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank, o onwetende minnaars.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zie je het voor je op een ICT-congres: heeft u al een soa?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is deze ook overdraagbaar?
Er bestaat een vervelende interactie tussen soa en hiv. Als je een soa hebt, kan je bij onveilig seksueel contact makkelijker hiv oplopen. Andersom kan iemand die zowel hiv heeft én een andere soa, hiv makkelijker op een ander overbrengen. Met name syfilis verhoogt de mogelijkheid om hiv op te lopen. Tenslotte kunnen soa bij mensen met hiv ernstiger verlopen, omdat ze een verminderde weerstand hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je als de sodemieter naar je huisarts moet gaan met die vraag, als je bang bent dat je besmet bent geraakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, dat je een soa hebt....

-niet goed voor je lichaam
-vaak slecht voor je imago
-niet bevorderend voor je seksleven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Ferry1234;

Dat mensen allerlei rare vragen kunnen stellen en vreemde conclusies trekken misschien?