A-sexueel?

Stel iemand kan alléén klaarkomen als deze het bij zichtzelf doet,en niet door partner laat doen.Is die dan A-sexueel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent vandaag wel erg met dezelfde vragen bezig.maar dan net iets anders.last van klaarkomen?

Het beste antwoord

A-sexueel betekent dat iemand ongevoelig is voor sexuele prikkels. Als je wel klaarkomt als je het bij jezelf doet, lijkt me dat je dus niet ongevoelig ervoor bent en dus niet a-sexueel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee. Iemand die A-sexueel is heeft absoluut geen enkele behoefte aan sex.

Toegevoegd na 35 seconden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noch seks met een ander, noch met jezelf, dat is a sexueel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan ben je autoseksueel.

Aseksualiteit is (kort door de bocht) de afwezigheid van seksualiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die GewoonHelena;

Nee hoor, het feit dat die persoon door zichzelf kan klaarkomen toont aan dat alles werkt. Misschien is er iets mis met de techniek van de sekspartner.