Wat kun je doen als je plotseling erg opgewonden word op plaatsen bijv. werk?

Iedereen heeft er vast wel is last van. Je word ineens erg opgewonden terwijl je bijv. aan het werk bent! niet fijn dus. maar wat kun je er tegen doen? en dan bedoel ik het dit keer voor vrouwen!

Toegevoegd na 6 uur:
Ik bedoel alleen voor vrouwen omdat er vast al genoeg vragen zijn geweest over hoe je een stijve piemel slap moet maken. ik wilde speciek antwoorden die voor vrouwen bedoelt zijn. en als de mannen onder ons niet weten wat ze aanmoeten ? geef hieronder een reactie en dan maak ik heus wel een nieuwe vraag speciaal voor de mannen. ;)

Toegevoegd na 6 uur:
Ik bedoel alleen voor vrouwen omdat er vast al genoeg vragen zijn geweest over hoe je een stijve piemel slap moet maken. ik wilde speciek antwoorden die voor vrouwen bedoelt zijn. en als de mannen onder ons niet weten wat ze aanmoeten ? geef hieronder een reactie en dan maak ik heus wel een nieuwe vraag speciaal voor de mannen. ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
25.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo wordt iedereen 'zomaar' opgewonden? Ik wordt meestal opgewonden vanwege een persoon of een situatie, niet 'zomaar'op mijn werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik wordt niet echt opgewonden van mijn werk alhoewel ik best leuk werk heb.
Die opwinding bewaar ik maar voor thuis.
Wel spannend trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daphne1991 : je bent 19 jaar.
Je zult dus wel geen opvliegers bedoelen???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar werk je eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk waar kleren zijn en waar drank is en waar bedden staan en waar bloembollen zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik word tijdens mijn werk opgewonden als ik succes heb!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij bellen.. ;) *kidding*

Antwoorden (24)

Samen met je vingers naar het toilet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon even niet aan toegeven en je op je werk proberen te concentreren
gewoon wachten tot je klaar bent op je werk
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan zijn ze er niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Klaar" op je werk? Bij deze vraag is dat wel een grappig antwoord ;-)
ik kan me er niet zoveel bij voorstellen,mits je in een massagesalon werkt
als het je overkomt als vrouw moet je je benen over elkaar kruisen haha hihi ja het is de waarheid
maar je kan je ook opwinden als je je erg boos maakt
of als je iets onrechtvaardigs meemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vanuit huis werkt is er geen probleem, denk ik.
Als het elders op een kantoor gebeurt dan heb je twee keuzes:

- je probeert hoger op te komen en zondert je even af met je baas
- je houdt de eer aan jezelf, gaat even kopje koffie halen en dan weer fris aan het werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou misschien...aan het werk kunnen gaan?
Dus gewoon je op je werkzaamheden richten en je concentreren op je taak.
Je zit daar tenslotte niet voor niks.
Dan is het toch met 5 minuten weg?
En mocht dat niet zo zijn, dan zou ik eens met m'n huisarts gaan praten over je probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de wc is voor mij volgens mij ook de beste oplossing.neem in het vervolg n mini fibrator mee in je tas als je er vaker last van hebt.zo gepiept.haha.dan heb je de rest van de dag er ook geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie niet zo het verschil tussen man en vrouw in deze, ik heb er ook wel eens last van. De ene keer geef ik er aan toe en verdwijn ik even naar het toilet en de andere keer doe ik gewoon mijn werk en dan gaat het ook wel over, gewoon geen punt van maken. Ik zie ook werkelijk niet in wat een huisarts hiermee te maken zou hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook wel eens ja,en het beste wat je kan doen is even terugtrekken op het toilet en "do your thing",lol.Negeren heeft weinig zin,bij mij tenminste.Als ik opgewonden ben,kan ik nergens anders meer aan denken en moet ik gewoon ff snel een orgasme hebben,hoe lastig dat soms ook is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
ja dat kan gebeuren ik werkte vroeger niet ver van huis en ja ik had er eerlijk gezegd ook wel eens last van ...gewoon even naar huis bellen en zei tegen mijn man ...ga maar vast liggen ik kom eraan
ja niet voor niets 4 kinderen...het is heel natuurlijk hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha... ja, dat kan dan, als je ze even kunnen missen. Maar dan krijg je weer vragen van "bij de kapper geweest? ga nog maar een keer" .. en dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nu ben ik bijna bejaard
de put droogt op hahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry voor dat minnetje...moest een plusje zijn.Is ook allemaal erg klein...dat beeld op mijn telefoon.Nogmaals...sorry.
Ik zou er gewoon aan toe geven, het is een natuurlijk iets. Ik werk thuis, dus mijn man is om de hoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De orgaskraan zit er niet voor niets, dicht laten of opendraaien als het blijft klieren.
Wel terugtrekken als je opendraait.
Denk er wel om dat je je in de private omgeving weer even stabiliseert, mensen en vooral vrouwen kunnen nogal goed zien als je een pretmoment gehad hebt.
Omdat het verder niemand een .... aangaat, even wachten tot huidskleur, ademhaling en bloeddruk weer op orde zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek de meest onaantrekkelijke man op de afdeling en blijf daar een tijdje naar kijken. zeker weten dat je dan echt aan andere dingen gaat denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft iedereen daar wel eens last van?
Lijkt mij niet. Is weer erg generaliserend.

Op mijn werk werd ik hooguit opgewonden van kwaadheid en dan liep ik even kwaad mopperend over de gang. Kopje koffie en het was over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal als ik een vrouw was gewoon denken aan die collega met wie je het absoluut niet wil doen, omdat hij stinkt, of slechte verzorgd gebit heeft oid.
Dan is je opwinding meestal zo verdwenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat je na je werk gaat doen ^^ En heb je er last van? Je kunt natuurlijk lekker naar het toilet gaan met je vingers, ( of andere attributen:P ) maar je kunt dat gevoel natuurlijk ook zo laten en er lekker van genieten of bewaren voor je vriend als je s avonds thuis komt... Want dat kan heel wat goeds beloven... spanning opbouwen en je fantasie gebruiken, kan aan het einde van de dag grof beloond worden door het meest heftige orgasme ooit :D
Aan jou de keus wat je ermee doet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet ernstig is en je leven verder niet verstoort : niks aan te doen, het zakt vanzelf weer af.
Als het WEL ernstig is, kan er sprake zijn van nymfomanie, een wel degelijk zeer serieuze aandoening, die onder andere als bijverschijnsel van sommige medicijnen kan optreden. En daar moet je echt iets aan laten doen, want het wordt alleen maar erger, niet minder.

Ik citeer even mezelf :
Op zich kan het normaal zijn, zolang het ook nog normaal in je leven past. Als je er echter in het dagelijks leven last van gaat krijgen (en dat kómt voor, zij het vrij zeldzaam), dat je bijvoorbeeld elk uur of nog vaker een orgasme krijgt of móet krijgen, dan kun je toch wel spreken van een vrij ernstige (soms hormonale, maar meestal helaas moeilijker te behandelen psychishe) aandoening.

Deze aandoening, nymfomanie, (ook wel hypersexulaliteit) heeft in de volksmond een beetje grappige bijklank en wordt gebruikt voor een vrouw die ‘er wel pap van lust’ , maar in de praktijk is het helaas echt geen grapje, en ik zou er , zeker als het je al in je dagelijkse leven begint te hinderen, zeker mee naar de huisarts. Het kan namelijk ook een symptoom zijn van een ernstiger (psychiatrische) aandoening, en dient dus alles behalve gebagatelliseerd of in het belachelijke te worden getrokken !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles wat stijf wordt
wordt ook weer slap.
het gewoon 'laten', komt wel in orde.
niet negeren bedoel ik, maar het laten zijn voor wat het is.
gaat weer over. geen punt van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denken aan iets heeeeeeeeeeel onaantrekkelijks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit van hubofiel gehoord?
Of Gammafiel? Dat kan de oplossing zijn.
Aan de andere kant...wie is jou nou de baas...je lichaam of je hoofd...je gevoel of je verstand...Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vaker horen zeggen als je opgewonden bent en je wilt het kwijt dan moet je naar de wc gaan en je handen onder koud stromend water houden.Dan gaat de opgewondenheid vanzelf weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef er nog een slinger aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dorst hebt, ga je toch ook drinken, dus.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je op je werk en dan vraag je mag ik wat drinken? en als je opgewonden bent: mag ik mezelf ff vingeren ik moet ff nodig.! :p
Aan je schoonmoeder denken, dat ontnuchterd wel =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook wel eens en dat kan gebeuren.
Iedereen gaat er natuurlijk anders mee om. Zoals al meerderen schreven zou je even naar het toilet kunnen gaan om even de spanning eraf te halen. Of ja kan het negeren. Ik denk dat vele vrouwen best wel eens op het toilet wat hebben gedaan