Zijn er jongere gasten , zoals ik, die vaak met mannen het bed gedeeld hebben .. denken dat ze misschien weer naar de vrouw moeten ?

Ik ben zelf erg actief in de homowereld geweest, maar denk dat ik toch het weer wil proberen bij een vrouw. Heeft iemand hier ervaring mee ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

Je moet doen waar jij jezelf het prettigst bij voelt. Voel jij je fijn met een man, blijf bij mannen. Je moet niet tegen je "zin" in dingen gaan doen omdat je denkt dat normaal is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel met mijn laatste zin natuurlijk NIET dat sex met mannen vreemd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan waarom je twijfelt. Omdat je 'denkt' dat het normaler zou zijn. Misschien ben je bi. Probeer gewoon dingen uit zonder te forceren, dan kom je er vanzelf achter waar je voorkeur ligt. Misschien bij het 1 of het ander, of misschien wel beiden. Nog meer plezier dus ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn ervaring zijn de grenzen tussen seksualiteiten (homo, bi, hetero) helemaal niet zo scherp te trekken. Het is meer een spectrum waar mensen over verdeeld zijn dan drie duidelijke hokjes. En dan staat iemands seksuele identiteit ook nog eens niet zo vast voor het leven als soms gedacht wordt.

Er is dus niets raars aan als je denkt dat je misschien toch/ook op vrouwen valt, je bent zeker niet de enige. Ik vraag me wel af waarom je het formuleert als 'naar de vrouw moeten'. Hoezo 'moeten'? Je moet helemaal niets.

Ik zou zeggen: probeer eens een tijdje open te staan voor mannen én vrouwen, je ziet vanzelf wel waar dat toe leidt. Het is nergens voor nodig om nu een harde keuze voor óf mannen óf vrouwen te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik word verliefd op een persoon, niet op een geslacht. Beide geslachten hebben hun eigen kenmerken, al is iedereen anders.

Bedenk wat je miste bij de mannen met wie je iets hebt gehad, en waarom je verwacht het bij een vrouw wel te vinden.

De rest heeft gelijk: proberen kan altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je willen zeggen... kijk maar wat er op je pad komt en laat je leiden door het toeval.
Veel geluk!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak een keuze voor jezelf en niet voor iemand anders, ik bedoel: ga niet terug naar een vrouw omdat anderen dit van je verwachten... en maak zeker niet de fout om dat meisje zwanger te maken vóór je echt zeker bent, ik ben geen jonge gast maar heb deze fout 30 jaar geleden gemaakt, ik had het anders gewild