Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn vriendin vaker zin heeft?

en als ze het heeft dan heeft ze na haar eigen pleziertje gehad te hebben van tis goed zo?

Weet jij het antwoord?

/2500

Verleid haar.. Zorg voor romantiek en wil er niet gelijk in. Daarnaast is het altijd goed om te weten waarom ze niet zo vaak zin heeft als jij. Wellicht heeft ze wel stress of wat dan ook. Een gesprek is nooit weg.

Het is al heel lang bekend, dat niet iedereen altijd evenveel zin heeft in seks. Er zijn mensen die er niet zoveel behoefte aan hebben. Voor de rest, zie de andere antwoorden.

maak er meer werk van ,mijn ex was altijd binnen 5-10 minuten klaar,draaide zich om en lag te snurken.voor ons vrouwen is dat te kort en gebeurt dat vaak dan ontneemt het je lust in vrijen.praat er over misschien is ze gewoon droog en wil wel ,maar durft niet te zeggen dat het pijnlijk is.laat merken dat je de seks voor haar doet en niet voor je eigen plezier,leer haar lichaam goed kennen,ik kom alleen klaar als clitoris gestimuleerd wordt liefs door tong,penetratie is voor vrouwen minder gevoelig.zorg eerst dat zij klaarkomt dan weet ze ook dat je het voor haar doet.

Maak er een leuke avond van, romantisch filmpje, en geef haar een erotische massage. Dan komt de zin zo terug!

Gewenning oftewel de gewoonte is vaak de doodsteek binnen vele relaties. Wees beiden creatief en doe niet steeds hetzelfde. Afwisseling en eerlijkheid zijn de beste medicijnen.

probeer de dingen te vinden in de sex waar zij van geniet en terwijl je dat merkt geef je ook aan wat jij fijn vindt... Zorg dat je samen tegelijk geniet nog voor het ne ken... Dan kan je een goede opbouw maken... Het kan ook zijn dat het andere dingen zijn die doorwerken op haar lust... Stress, of vermoeidheid... Vraag haar eens of ze moe is en geef ze die massage zonder er nu iets voor terug te krijgen... Heb je het gevoel dat ze echt niet meer en alleen voor zichzelf gaat en jouw dus onbevredigd achterlaat... Met frustraties... Ik zou me dan af gaan vragen of je daar mee wil en kan blijven leven.. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100