Hoe lang blijft de geur van een condoom in de vagina hangen?

Ik heb mijn vriendin een dag en een nacht niet gezien en de volgende dag merk ik een condoom geur op in haar vagina. Ik weet hoe het kan ruiken en ik weet hoe het ruikt met condoom. Is het mogelijk dat deze geur daar 48 uur blijft hangen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Heeft ze niet gedouched in de tussentijd dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja het is mogelijk. De ene keer ben je de geur zo kwijt en de andere keer blijft ie hangen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nooit meegemaakt dat dit bleef hangen.

Antwoorden (1)

Als ze hem niet meteen wast kan het uren zijn voordat de zweetlucht overneemt.