Is er hoop voor mensen met orgasme-hoofdpijn?

Gaat dit ooit over of zullen zij nooit meer normaal seks kunnen hebben?
Zijn hier behandelingen voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

een beetje schaamtevol kan ik bekennen dat ik het heb gehad.. Gehad dus, nu niet meer, het verdween bij mij even snel als het gekomen was. Het hield ongeveer een maand aan en sindsdien (10 jaar ofzo) nergens last meer van gehad.
Het valt te behandelen met pijnstillers en migrainemedicijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die hoofdpijn kan komen door te hoge bloeddruk.
Daar zijn medicijnen voor.

Toegevoegd na 5 minuten:
Kan ook stress gerelateerd zijn, net als hyperventilatie.
En ja, het kan ook ineens gewoon weer over zijn.
Verder is het niet gevaarlijk, maar wel superirritant natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je daar bronnen voor? Daar ben ik dan namelijk wel benieuwd naar.
Het is voor zover ik kon vinden namelijk niet erg duidelijk waardoor dit verschijnsel optreedt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt pb!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook! +
Behandelingen hiervoor kunnen zijn:

Ontspannen vrijen of meer passief vrijen.

Nazien of er geen verband is met de houding waarbij het hoofd teveel naar achter wordt gehouden. Die houding dan corrigeren.

Preventieve behandeling: men kan pijnstillers of een beta-blokker nemen 2 uur voor het vrijen.

Indien men anders ook veel migraine heeft kan men preventief dagelijks beta-blokkers zoals Inderal® of Selozok® nemen.
Deze preventieve behandeling kan slechts beoordeeld worden na minimaal zes maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. +
Dat had ik ook al gevonden.
Nou zijn die oplossingen natuurlijk niet echt bevorderend voor de kwaliteit van de gemeenschap...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dat is zo, maar er wordt overal dezelfde raad gegeven. Blijkbaar is er niets anders aan te doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ff een recept halen bij de dokter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Hey, hallo, zou jij over 2 uur seks met me willen hebben? ...Ja ik vraag het maar vast want ik moet dan nu een pijnstiller in gaan nemen..." Hmm... Dat is toch niks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, over 1 uur al? Nou dan moet ik nu 2 pijnstillers innemen... Nu meteen? Oh, dan moet ik even rekenen...:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Sla me anders even knock-out, dan kun je je gang gaan..." ...Laat maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of jezelf eerst bewusteloos zuipen.
Maar ja, dan krijg je hoofdpijn achteraf...