Nare nasmaak na het likken van voeten (fetish), hoe voorkom je dat?

Een goede vriend van mij heeft een voetenfetish. Hij wil dit graag ten uitvoer brengen maar is bang voor een vervelende nasmaak. Wat zou hij kunnen doen aan de nasmaak?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

Een pepermuntje erna eten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Een goede vriend" jaja :-P
Ik weet niet veel van voetenfetishen en voetenlikken af, maar er zou vast iets voor deze mensen zijn. Zoals er glijmiddel met smaakjes is en snoepjes voor een beter smakend poesje, zijn er vast een hele hoop "tools" te vinden online voor voetfetishen. En anders, zorg dat je meid schonen voeten heeft!? Schone voeten horen namelijk nergens naar te smaken.. Als dit niks is, spuit dan gewoon slagroom tussen dr tenen of smeer jam/chocoladepasta op dr voetjes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Misschien is de partner geen meid, maar een vent! Overigens is de vraagstelster een vrouw van 28, volgens haar profiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al zou de partner een vent zijn, chocoladepasta blijft even lekker toch ;-)