Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen seksspeeltjes voor evenveel plezier zorgen, als, dat je seks hebt met een man?

7 maanden geleden
Ritsuka
7 maanden geleden
Dat ligt er aan hoe goed de man is in bed
Ritsuka
7 maanden geleden
Eerlijk gezegd heb ik meestal meer lol met een speeltje dan met een man. Je weet zelf precies wat je lekker vind, en zo'n speeltje kun je gericht gebruiken. Met een partner is het maar hopen dat hij/zij de juiste plekjes weet te raken wat jij fijn vind.
Goede communicatie kan zeker helpen. Wij doen ook vaak beide tegelijk, is ook leuk.
KleinDuimpje
7 maanden geleden
Met een man, kun je beter vervangen door: met een partner, een persoon.
Vraag je deze vraag aan een lesbienne of hetero man, weet ik het antwoord al.
Verder heeft jouw vraag niks te maken met intimiteit. Intimiteit krijg je toch alleen met een mens lijkt mij.
Ritsuka
7 maanden geleden
@KleinDuimpje maar de vraag staat in seksualiteit en er word alleen gevraagd naar plezier
Vaughn
7 maanden geleden
Je moet je afvragen wie jou beter kan kietelen. jijzelf, of iemand anders, datzelfde geldt dan ook voor sex.
KleinDuimpje
7 maanden geleden
Hallo Ritsuka,
Het eerste deel van mijn reactie lijkt mij belangrijk.
En het tweede deel waarop jij reageert (plezier) bedoel ik als: een speeltje is puur om een lichamelijke reactie te krijgen. De één zal het geweldig vinden, de ander kan er niks mee.
Het plezier tussen mensen is intiem. Intimiteit kan heel veel lichamelijke reacties losmaken die je met louter een speeltje wellicht niet bereikt.
Ofwel, iedereen is uniek.
Hierop kun je meerdere antwoorden (ervaringen) geven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing