Ik ben 18 jaar en heb nu al best een tijdje een probleem om een erectie te krijgen, moet ik mij zorgen maken? Kan ik iets doen?

Ik ben 18 jaar en heb nu al best een tijdje een probleem om een erectie te krijgen, altijd is het niet of net niet. Ik heb 3 jaar geleden wel een verwaarloosde hersenschudding gehad dus dit kan invloed hebben, maar weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen want ik begin er een beetje klaar mee te raken nu.

een jaar geleden
3.4K
Ritsuka
een jaar geleden
Vraag dit na aan je huisarts. Gebruik je medicijnen?
LeonardN
een jaar geleden
Aangezien erectieproblemen van allerlei aard kunnen zijn (zowel lichamelijk als geestelijk) is daar niet zomaar iets over te zeggen. Je zal daar echt voor naar een huisarts en dan waarschijnlijk een specialist moeten.

Antwoorden (1)

Ga eens met je Arts praten misschien slik je medicijnen en licht het daar aan
een jaar geleden