Is het normaal om de penis in je buik te voelen?

Ik heb voor het eerst seks gehad en toen het eenmaal erin zat voelde ik een apart gevoel in mijn buik, alsof de penis in mn buik ging. Het deed niet perse pijn maar ook weer wel ik was meer een raar gevoel is dat normaal?

een jaar geleden
16.4K
Antoni
een jaar geleden
@Amigg, ben je een jongen/man of een meisje/vrouw?
Ritsuka
een jaar geleden
Zoek eens aan anatomie tekening op, dan kun je zien dat de baarmoeder(opening) in de buik zit. In het geval van anale penetratie, je darmen liggen ook in de buik.
HannekeJanssen
een jaar geleden
Belangrijke vraag: ben jij een jongen of een meisje, man of vrouw, en had je seks met een man of met een vrouw?
Antoni
een jaar geleden
@Amigg, kan je mijn vraag en de vragen van @HannekeJanssen beantwoorden?

Antwoorden (1)

Dat is ook precies wat er gebeurt. Als je dit voor de eerste keer voelt, dan is dat raar. Gelukkig voor jou, deen je minnaar het zo dat het niet echt pijn deed. Probeer van zulke momenten te genieten, en laat het niet toe als je er niet klaar voor bent. Succe(k)s
een jaar geleden