Hoeveel cm van de penis gaat in de vagina bij seks?

Ik ben erg zenuwachtig als ik seks heb met mijn vriendin omdat het nieuw is voor mij. Nu maak ik me al enige tijd zorgen over de lengte. Stijf is mijn penis ongeveer 12.5-13.5cm. Nu vraag ik me af, en ik snap dat het per stadje anders is, hoeveel cm er nou werkelijk in haar vagina kan. Is dit echt de volledige 12cm of kan je bij bijvoorbeeld doggy niet alles erin doen, want mijn penis kan niet heel ver gaan soms, ligt het dan aan de manier waarop mijn vriendin ligt of aan mij? Alvast bedankt

3 jaar geleden
16.4K
Antoni
3 jaar geleden
Je lijkt te denken dat de seks beter is als je met de penis dieper in de vagina kan. Hoe dieper, hoe beter, lijk je wel te denken. Het is maar de vraag of dat waar is! Het gaat er meer om gewoon te doen wat beiden prettig vinden tijdens de seks.
crispy
3 jaar geleden
Alles is bruikbaar. Je kunt niet een stukje missen.
En het is niet de lengte van de penis die het verschil maakt, maar de beweging die je ermee maakt. Gooi je stress overboord, en ga ervan genieten.

Antwoorden (1)

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat bij missionairis, mijn penis minder diep in een Vagina gaat. Maar bijvoorbeeld tijdens cowgirl gaat mijn penis volledig in. Tijdens doggy kan dit per persoon verschillen. Als iemand namelijk dikkere billen heeft, kan het zijn dat hij er minder ver in kan.