Is er kans dat ik een soa aids/HIV heb?

een tijdje geleden heb ik sex gehad met een hoer. de vrouw heeft me afgetrokken zonder condoom en daarnaast spuugde zij een keer of 4 op mijn piemel.

sinds die dag heb ik last van schimmel tussen mijn liezen en jeukende ogen.
wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K
ronron1212
3 jaar geleden
Ga even langs de huisarts.

Antwoorden (1)

Zoals jij het beschrijft is de kans op een SOA erg groot. Infecties gaan vaak via alle soorten lichaamsvloeistoffen dus ook via speeksel.
Laat je daarop testen bij de huisarts voor het te laat is.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
hoi elder161
ik merk ook dat het witte gedeelte van mijn oog lichtroze begint te worden. kan dat er iets mee temaken hebben?
Ritsuka
3 jaar geleden
@janbruins ga naar de huisarts en meld al je klachten. Het kan met elkaar te maken hebben, of je kan 2 verschillende dingen hebben.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Janbruins
Rose-kleuren van oogwit duidt vaak op heel kleine bloedinkjes. KAN met infecties te maken hebben. Echt een reden om je goed te laten nakijken bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ten eerste bedankt voor de reacties vandaag ben ik bij de huisarts geweest. ik heb een lab formulier gekregen en die moet ik dan weer met urine inleveren bij het laboratorium. -op het lab formulier staat een kruisje bij soa's