Wat kan ik doen aan te vlug klaarkomen?

Hoi,
Ik zit met een groot probleem. Ben 20 jaar en krijg sperma/orgasme bij iedere seksuele aanraking/handeling/spanning. Zelfs met broek aan gebeurt dit al bij aanrakingen/zoenen/op elkaar liggen. Laat staan dat ik kom tot het penetreren. Een keer is dit wel gelukt om hier te komen en was het met 20 sec klaar. Wat kan ik hieraan doen??

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
En heb je al een oplossing gevonden? Ik kamp hier ook mee namelijk

Antwoorden (3)

Ejaculatio preacox, premature ejaculatie ofwel vroegtijdige zaadlozing heeft meestal een psychische en soms een lichamelijke oorzaak. Van welke oorzaak bij jou sprake is, kan jij het beste zelf beoordelen. Dit kan je het beste doen in overleg met je huisarts. Mogelijk kan het dragen van een penisring of het gebruiken van een verdovende crème helpen bij het voorkomen van een voortijdige zaadlozing.
Je huisarts kan je waarschijnlijk meer tips geven gericht op jouw persoonlijke situatie.
Toegevoegd op 02 augustus 2020 15:23: tekst
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Tja, de spanning is me al te hoog bij het zoenen en aanraken. Zelfs wanneer we op elkaar liggen kom ik al klaar waardoor het dus niet mogelijk is om verder te gaan. Ik kom er met een smoes elke keer mee weg, maar liever hou ik het gewoon langer vol!...ik hoop dat iemand me helpen kan.
Antoni
3 jaar geleden
Ben je al bij je huisarts geweest? Hij of zij kan je helpen. Wat heeft hij of zij aangeraden??
ooit eens een aflevering hiervan gezien dat daar op getraind kan worden met masturberen

Als u voelt dat u gaat klaarkomen, stop dan op een moment dat dat nog kan, wacht even en ga daarna weer verder met masturberen. Stop daarna weer op tijd en kijk zo of u het klaarkomen stap voor stap kunt uitstellen. Als dat langer dan een paar minuten lukt, kunt u het uitproberen tijdens het vrijen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het gaat al mis bij het zoenen en aanraken. Direct kom ik al (gedeeltelijk klaar) en wanneer we op elkaar liggen en de spanning wat opvoeren kom ik al klaar in m’n broek. Ik wil dus graag verder alleen lukt dit niet. Ik kom voor het penetreren steeds weg met een smoes, maar het liefst hou ik dit gewoon 10 min vol en kan ik überhaupt penetreren. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!...
Ik ken iemand met hetzelfde probleem als jij. Zijn huisarts schreef hem Viagra voor, zodat hij toch nog een liefdesrelatie met zijn vriendin kon hebben. Jij schrijft dat het door je probleem niet meer tot penetratie komt. Met Viagra kun je gewoon doorgaan. Het is dus op te lossen.
Soms helpt het ook om even in de eikel te knijpen als je het voelt komen. Zo kun je het remmen.