als je een jongen gaat pijpen moet je het doen als hij nog niet stijf of wel stijf is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een pijp is per definitie altijd stijf,anders is het een slang. en die koester je alleen maar aan je borst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag +

Het beste antwoord

dat maakt niks uit. wanneer jij zin hebt om te beginnen. en of ie dan stijf is of niet maakt dan niet zoveel uit. als je t goed doet word ie vanzelf stijf.(misschien dat je hem voor die tijd nog even voor de zekerheid kunt vragen wat ie liever heeft. maar dat kan voor onverwachte reacties zorgen dus t hoeft niet perse.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Kan beiden sommige vinden het lekker om hem te voelen groeien in de mond. Maar als hij al stijf is kan het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jongeman kan ik je vertellen dat het beiden lekker is. Als je het goed doet dan is 'hij' heel snel hard hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan beide;-)
Maar dat 'niet'stijf' is dan heel snel weg hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen geduld hebt het eerste ! Blijft de jongeheer klein dan kan er wat goed mis zijn !! Voel zijn pols en controleer de ademhaling ! Is dat allemaal goed , controleer dan wat zou ik zelf fout gedaan kunnen hebben. Snoep ze en veel geluk .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is je eigen keuze
als hem echt verast dan kan het als hij nog slap is maar als hij weet dat je het gaat doen dan zal hij al wel in vol ornaat staan
ik denk dat de jongen {net als alle mannen} alleen al bij de gedachte dat hij gepijpt gaat worden een stijve penis krijgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps! Klein spelfoutje -> kan grote gevolgen hebben! Je bedoelt natuurlijk: verrast!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als alle mannen ? je kent ze persoonlijk ?
Het kan allebei wel.
Al vind ik het wel een afknapper als je hem pijpt als hij nog slap is en er gebeurd niets...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd net wat je lekkerder vind. persoonlijk vind ik als hij stijf is beter,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb de ervaring dat hij meestal al stijf is voordat ze ging pijpen. Alleen al de gedachte dat het ging gebeuren wond mij zoveel op dat mijn penis al stijf werd voordat ze hem had aangeraakt...komt door de rijkelijke fantasie denk ik. hehe
Al denk ik dat dat bij een langdurige relatie anders is omdat je elkaar door en door kent en daardoor de spanning een beetje is verdwenen(zou kunnen, ik zeg niet dat dat altijd zo is). Dan zou het best zo kunnen zijn dat de penis nog niet stijf is bij het voorspel en tijdens het pijpen vanzelf stijf word.

Kort antwoord: Maakt geen bal uit vind ik. Beide werkwijzen(klinkt vreemd gezien de sexuele context haha) zijn ok.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan hem pijpen om hem stijf te krijgen en achteraf als hij of jij nog eens wil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beide kan, maar doe wat zowel jij als hij het fijnste vinden! Dat is echt het belangrijkste.