Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je doen tegen vroegtijdig klaarkomen?

Hoe kan ik uitstellen , dokters kunnen me ook niet helpen ik kom te snel klaar 3/4 minuten

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Al een oplossing gevonden? Heb namelijk ook dit probleem

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ontspannen, ontspannen en ontspannen! Hoe meer je er aan denkt hoe sneller je klaar komt. Denk aan iets wat je niet opwind. Neem de tijd, genoeg lang voorspel voor je daadwerkelijk penetreert.
Het zal niet in ene keer lukken maar het kost tijd. Vaak is het een mentaal dingetje zoals faalangst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als ze wijnig seks hebt of bevredigd word, kom je normaal wel sneller klaar. Wat ik zou voorstellen is misschien zelf meer oefenen op je alleentje, jezelf af en toe bevredigen en wanneer je voelt dat je bijna gaat klaarkomen, laat je even los en wacht je even, dat is jezelf een beetje "pesten" maar ook tijd rekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je zou ook kunnen proberen om sex te hebben met condoom. Hierdoor ervaar je minder stimulatie en helpt misschien met het uitstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
oefening kan soms helpen. als je vaker sex hebt of masturbeert en een poging doet om niet snel klaar te komen (mentaal) dan zal je langzamerhand minder snel klaar gaan komen. ook omdat je met ervaring minder nerveus word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding