Wat kun je doen tegen vroegtijdig klaarkomen?

Hoe kan ik uitstellen , dokters kunnen me ook niet helpen ik kom te snel klaar 3/4 minuten

Weet jij het antwoord?

/2500

Ontspannen, ontspannen en ontspannen! Hoe meer je er aan denkt hoe sneller je klaar komt. Denk aan iets wat je niet opwind. Neem de tijd, genoeg lang voorspel voor je daadwerkelijk penetreert. Het zal niet in ene keer lukken maar het kost tijd. Vaak is het een mentaal dingetje zoals faalangst.

Als ze wijnig seks hebt of bevredigd word, kom je normaal wel sneller klaar. Wat ik zou voorstellen is misschien zelf meer oefenen op je alleentje, jezelf af en toe bevredigen en wanneer je voelt dat je bijna gaat klaarkomen, laat je even los en wacht je even, dat is jezelf een beetje "pesten" maar ook tijd rekken

Je zou ook kunnen proberen om sex te hebben met condoom. Hierdoor ervaar je minder stimulatie en helpt misschien met het uitstellen.

oefening kan soms helpen. als je vaker sex hebt of masturbeert en een poging doet om niet snel klaar te komen (mentaal) dan zal je langzamerhand minder snel klaar gaan komen. ook omdat je met ervaring minder nerveus word.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100