Kan het kwaad als je anale seks hebt en dan meteen orale of vaginale?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dan is er stront aan de knikker

Antwoorden (1)

Ja, dan ga je poepbacteriën uit de abnus verplaatsen naar de vagina, waardoor je blaasontsteking kunt krijgen.

En direct oraal na anaal lijkt mij niet lekker smaken. Weet alleen niet of dat verder ook schadelijk is.
Je kunt ook hebben dat er echt poep aan (het condoom om) de penis zit als je deze uit de anus haalt.
Klinkt vies, maar kan nu eenmaal gebeuren.
Beste is dus om anaal tot het laatst te bewaren, en daarna lekker (samen) te douchen.
Toegevoegd op 23 maart 2019 13:09: tekst
Ritsuka