Hoe kan een vrouw zin in seks onderdrukken?

als getrouwde vrouw van 42 jaar wil ik niet vreemdgaan, maar manlief wil al tien jaar niet meer. de verlangens zijn echter al lange tijd ondraaglijk, dus is mijn vraag of er een lichamelijke/psychische techniek of een medicijn bestaat om de seksuele verlangen uit te schakelen of te onderdrukken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Laat je gaan, Cuckold is ook nog een optie?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je bent 42 en weet dat niet?? Neem deze vraag niet serieus en als het wel serieus is eerst naar je huisarts
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1) nog nooit gehoord van cockold, maar gegoogeld en nee, dat is geen optie. manlief wil daar zeker niet van weten en ik wil zelf niet vreemdgaan. 2) en nee, ben 42 en weet dat niet. ik kan moeilijk alle filosofische en psychologische boeken gaan lezen op zoek naar een antwoord. op medicijnen gegoogeld maar vind dan ook niets.
Erna55
6 jaar geleden
Bezoek samen met je man een seksuoloog.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"manlief wil daar zeker niet van weten en ik wil zelf niet vreemdgaan"
Da's een rare conclusie, manlief heeft al 10 jaar geen zin in seks, maar legt jou ook die onthouding ook op, en je gaat niet vreemd als je man er vanaf weet hè? Misschien gaat je man al 10 jaar lang vreemd met iemand. Ik zou als ik jou was retrospectief je relatie nog eens onder de loep nemen, en jezelf afvragen of je dit celibaat tot het eind van je huwelijk nog wil uitzingen met deze meneer.
LeonardN
6 jaar geleden
Waarom zou je niet met een andere man het bed delen? Dat jouw man niet meer wil, moet hij weten, maar laat hem niet jouw plezier afpakken.

Antwoorden (1)

Masturbatie (al dan niet met hulpstukken)? Volgens mij kun je het dan wel onderdrukken. Echter denk ik wel dat als de man niet meer wil er een reden voor moet zijn. Deze zal besproken moeten worden. Het is moeilijk aangezien je hem niet wil dwingen tot wat hij niet wil maar ook zelf seks wil hebben. Ga desnoods naar een seksuoloog en bespreek dit. 10 jaar geen seks in de relatie kan nooit zomaar zijn. Masturbatie is maar een pleister op een open wond waar eigenlijk verband voor nodig is.