Hevige hoofdpijn na orgasme, hoe kan dit?

Gisteren kreeg mijn partner na zijn orgasme acuut erg hevige hoofdpijn welke na een minuut of 10 ook weer weg trok, kan iemand dit verklaren? Hij heeft dit een enkele keer eerder gehad.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

De spieren van het achterhoofd, de nek en het bovenste gedeelte van de rug spannen aan en veroorzaken een krampende hoofdpijn. Deze hoofdpijn kan gepaard gaan met het gevoel een strakke band om het hoofd te hebben. Vaak heeft deze hoofdpijn een bonzend karakter.
Of ook nog:De heftige, stekende pijn welke tijdens een orgasme kan ontstaan wordt waarschijnlijk, net als migraine, veroorzaakt door een verandering van de bloeddoorstroming in de hersenen.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Enige antwoord maar afdoende!