Orgasme tijdens zoenen, is dit normaal?

Meestal als ik met iemand heel intiem zoen vind er soms een klein orgasme plaats, ik vind dit absoluut niet leuk en wil graag weten of ik er wat aan kan doen! Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

volens mij kan je klaar komen, of niet klaar komen maar zoiets als een mini orgasme bestaat bijna niet. Als jongens en mannen zoenen of intiem contact hebben dan worden ze vet geil. Daarbij verlies je een klein beetj voorvocht (soort sperma) waar vrouwen ook zwanger van kunnen raken vrij daarom dus veilig, ook als je niet in haar klaar komt. Het is heel normaal om een half natte boxer te hebben na zo'n spannende ervaring, irritant is het wel. Misschien moet je naakt zoenen, is je boxer ook niet nat. Trouwens vrouwen hebben hier ook last van, kijk maar is in de string van je vriendin ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

niet meer intiem zoenen
als je het als onprettig ervaart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet meer intiem zoenen vind ik van Marion 61 een "dooddoenertje"..Ik zoen héél graag en met mijn huidige vriendin ook vaak heel intiem en krijg daar soms een erectie van maar geen (klein) orgasme...
Misschien een op zichzelf vreemde vraag maar heb je na dat kleine orgasme dan geen zin/lust meer om intiem te zoenen? Vraag anders via je huiarts een gesprek aan met een sexuoloog, ik heb dat zèlf gedaan omdat ik, net zoals bij heel veel mannen vóórkomt, meestal veel te snel klaar kwam bij het vrijen en die hulp was heel effectief...:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar daar zit het verschil dus
U krijgt géén klein orgasme
maar de persoon in kwestie wel
en die vind het niet fijn dus wat is dan de optie
zoenen!! maar dan niet intiem als je het niet fijn vind als dat gebeurt
toch!!!
Gewoon veeeeel vaker zoenen, dan gaat het hele spannende er vanaf, en heb je er beduidend minder last van. Je bent nog jong, en voor jongens van jou leeftijd is het tamelijk normaal om ruimschoots voortijd je kruit te verschieten.
Als je een stap verder gast zul je in eerste instantie ook wat last kunnen hebben van te vroeg klaarkomen, maar op jouw leeftijd zit een tweede keer er vast ook nog wel in. En hoe dan ook, met de tijd wordt het minder.
Geen zorgen over maken dus ; de meeste meiden zullen het niet als een belediging opvatten - integendeel. Eigenlijk is het wel schattig ;-)