Mijn meisje waar ik mee in de flow zit gelooft niet dat ik verander ben, hoe overtuig ik haar?

Ik was altijd een playertje elke week uitgaan en die avonden meerdere meisjes zoenen en vaak naast 1 wakker worden, nu besefte ik dat ik hier mee moest stoppen.

en nu heb ik een meisje ontmoet waar ik smoorverlieft op ben, we hebben al gezoent en ik had der zelfs een cadootje gegeven echt totaal niks voor mij! Het probleem is dus ik heb met 1 van haar vriedinnetjes een one night stand gehad en die vertelde dat ik een player was!

Het meisje waar ik nu mee in de flow zit begon beetje geheimzinnig uit tehoren en gelukkig ben ik eerlijk geweest alleen zegt ze bewijs maar eerst dat je het niet meer ben hoe doe ik dat?!!!!

Dankje Alvast!

Toegevoegd na 21 uur:
Tsja hoeft niet meer begin me nu der egt aan te irriteren,
Ze begint nu over dat ze vrijheid wilt en lult alles door mekaar word der beetje temmis van!
Ze wilt minimaal 2 maanden wachten maar ze zegt wel weer van daarom kunnen we het nog wel leuk hebben naja dan maar weer ander meisje verdergaan ook en vrijdag een lolletje met haar maken ;)
Dan na dat ik haar weer heb gezoent ga ik een ander voor de neus en zegge eigenschuld ik besef nu pas waarom ik 2 maande terug elke weeg een ander ging :) maar dank voor jullie tips

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

laat het gewoon op je af gaan. hoe meer jij probeert te bewijzen deste ongeloofwaardiger je over zal komen. uit eindelijk zal ze je wel vertrouwen want ik neem aan dat ze dat ook wel wil anders had ze je uberhaupt geen kans er voor gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pak haar hand vast en laat haar zien dat je iedereen durft te laten zien dat je met haar bent :) ga af en toe alleen naar de bar toe zonder haar te zeggen. dan zal ze ongetwijfeld jou na kijken of je flirt met andere meiden wat jij dan hopelijk niet zal doen :) zij moet het idee krijgen dat je het uit je zelf niet doet en niet om haar te bewijzen. zeg gwn schat ik kom er aan en haal een drinken voor haar hou haar hand vast en ga grapjes maken met haar vriendinnen of geef complimenten zodat zij dan ook het gevoel krijgt van nu zullen me vriendinnen niet naar hem omkijken ;) kortom beetje psychologies inspelen op haar.

Andere antwoorden (6)

Is natuurlijk ook niet zo vreemd dat je nieuwe vriendin wat twijfelt aan je woorden.
Woorden zijn makkelijk uitgesproken, beloftes worden snel gedaan.
Tot voor heel kort geleden was je nog een player en nu zou dat ineens over zijn?

De tijd zal het leren of je je wilt inzetten om je geloofwaardigheid te onderstrepen. Je bent op dit moment van heel goede wil.
Maar als je gaat voor iemand, is die iemand nu en straks het belangrijkste. Dus wees eerlijk tegenover je nieuwe vriendin en laat haar in de komende maanden zien dat je het werkelijk meent. Dat het geen loze, lege woorden zijn. Pas dan zal er bij haar een stukje vertrouwen groeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt haar daar niet van overtuigen.. Zoiets zul je moeten bewijzen.. En dat kost tijd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meiden zijn vaak snel jaloers ( net als ik :$ )
dus moet je eigenlijk veeel minder met meiden omgaan,
vooral niet zoals eerst dus, maar dat is logisch
blijf doorgaan met die verandering! ze gaf je al een kans en ze geloofd in je!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer haar te winnen door te veranderen. ik denk niet dat je haar kunt overtuigen,omdat ik denk dat je nog niks verandert bent.ik denk ook niet dat je haar hoeft te overtuigen.waarschijnlijk wil je haar alleen omdat ze zich verzet.als je haar weer hebt,ga je toch weer playen.
13 jaar geleden
Als jij echt in the flow zat zou je het zo niet doen/schrijven. Ga in de flow ZIJN dan heb je niemand nodig en HOEF je het niet te bewijzen en komt degene die bij jou hoort vanzelf wel op je pad, zo je kunt spreken van bij iemand horen. De enige van wie je echt bent ben je zelf.. realiseer je je dat en leef je ernaar, dan ben je in the flow. dingen als wraak, jaloezie, aggressie, mensen dumpen voor anderen e.d. horen daar niet bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nou je eigen toevoeging leest... hoezo veranderd?