waar kan ik een filmpje vinden met instructies hoe ik ballen en penis afbind?

doe aan bdsm en wil dit graag eens proberen. liefst een torrent video met duidelijke uitleg, of foto`s staps gewijs.

Toegevoegd na 12 minuten:
tuurlijk doe ik het de eerste keren niet al te strak,ik kijk ook na de reactie van het lichaam en de persoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
39.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe bedoel je precies afbinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euhh klinkt niet echt gezelug ingrid ...
doe aub voorzichtig met de juwelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omg ieks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ritsuka:
de penis en ballen met touw afbinden, dus niet voor castratie, maar als onderdeel van cock en ball torture en het bondage leggen. snapje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hebe en boekje kunnen downloaden via nieuwsgroepen, in het engels, waar uitgebreid wordt verteld over allereli soorten bondage en voorbeelden. Dus plaatjes. Ik zal kijken wat de naam is, ff zoeken... kan ff duren hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niks mis met nederland ascension.
ook hier kunnen we gewoon over discussieren, en dat voorkomt dat ingrid misschien fouten maakt en iemand ernstige schade berokkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste sites over bondage zijn in het engels, vanuit amerika. Maar ook veel japanse. Nog een tip, gebruik goed touw als je aan bondage doet, niet gewoon een stuk touw, maar touw dat niet gaat schuren en branden. Zie instructies op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel dus, dat het niet alleen in nederland ka, maar overal, gelukkig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd gelukkig geen Nederlands fenomeen maar een normaal menselijk iets wat wereldwijd voorkomt - om het even dichtbij te houden - sm rechter ( België) Markies de Sade ( Frans ) en ook Engeland heeft een rijk sm verleden met zijn kostschool cultuur........ en de meeste films qua BDSM komen uit Japan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over de SM rechter, die is erg behandeld!! Niet normaal. Hij is alles kwijt geraakt door iets dat hij in zijn prive leven deed. Hij heeft zelfs geen recht op een pensioen, iets waar hij jaren aan betaald heeft en voor heeft gewerkt. De dochter werd zelfs betrokken in het onderzoek en men liet haar foto's zien van haar ouders. Te walgelijk voor woorden. En dat in een westers land.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Henneke, je weet dat die film slechts *gebaseerd* is op een waargebeurd verhaal he? De werkelijke rechter had niet 1 dochter, maar 2 kinderen als ik het me goed herinner. En ik durf niet te zeggen dat die foto's/films van hun ouders hebben gezien. Dat dat in de film gebeurde, zegt niks over de werkelijkheid. Het is evengoed triest wat er werkelijk gebeurd is, maar de film is natuurlijk wel een romantischer beeld dan de werkelijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pindadopje: Zo romantisch is de film sm-rechter anders niet. De film heeft een tamelijk triest einde voor de man in kwestie.
@Stapper: neem me niet kwalijk, maar wil je de lijfstraffen in de engelse kostscholen alsjeblieft niet in verband brengen met bdsm? Het sadisme van een engelse kostschooldocent pas eerder in de katholieke kerk dan in de bdsm 'wereld'! Bij bdsm is sprake van wederzijds goedvinden (al is 'goedvinden' misschien niet altijd het juiste woord als je aan de verkeerde kant van de zweep staat...)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het boekje waar ik het over had is in het duits ipv engels: Das Bondage Handbook van Matthias T. J. Grimme

Antwoorden (2)

Dit levert genoeg inspiratie: http://fantasti.cc/search/bdsm+cock+balls/videos/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze heeft ook wel leuke filmpjes, http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=hZtAAXE6sSw
http://www.youtube.com/user/YiceShinn
http://www.youtube.com/results?search_query=rope+bondage&oq=rope+bondage&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=95l1763l0l2028l8l6l0l0l0l0l0l0ll0l0

Ga maar eens googlen op bondage, rope, BDSM, SM, shibari, japanse bondage, je komt erg veel tegen. Veel andere vormen van bondage, je houdt je er mee bezig, dus je interesse zal ook naar andere vormen uitgaan, neem ik aan? Je kunt ook een cursus gaan volgen, bij http://www.ropemarks.com/site/workshops/ die schijnt erg goed te zijn. Ik ga binnnenkort ook heen.

http://www.bdsmvlaanderen.be/wbondage.html
http://www.twoknottyboys.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar ropemarks workshops moet je wel je eigen sub meenemen als ik me goed herinner.