Ben ik aangerand?

Hoi,
Ik ben een meisje van 14 en
Ik was gister met een jongen die al de hele tijd erop aandrong dat hij aan mn kont wou zitten, ik zei steeds dat ik het niet wou.
Toen zei hij even later kom we gaan even praten en toen zette hij mij zegmaar tegen een hek en deed zn armen zo tegen het hek aan dat ik niet echt bepaald weg kon.
Toen bleef hij maar aandringen dat hij aan mn kont wou zitten en mij wou schuren ik zei dat ik dat niet wou en dat dat te ver ging.
Toen bleef hij maar aandringen en vragen en omdat hij het maar bleef vragen heb ik het toen uiteindelijk wel toegelaten want hij bleef maar opdringen dat het gewoon niet meer leuk was.
Toen begon hij dus aan mijn kont te zitten en te knijpen en probeerde zelfs mijn broek uit te doen, op dat moment vond ik het zo erg vies ik kon wel huilen.
Ik wou het dus echt absoluut niet maar ik liet het wel toe omdat hij zo opdringde.
Daarna begon hij mij ook te schuren en dat was zo vies omdat ik toen ook zijn geslachtsdeel voelde zegmaar.
Ik wou het echt niet en ik zei echt wel je gaat wel te ver enzo maar ik liet het wel gebeuren.
Daarna zoende hij mij ook nog 2 keer.

Ik heb het toen dus tegen mijn beste vriendin verteld en die heeft hem toen een bericht gestuurd van waarom deed je dat enzo, en nu is hij dus boos want hij zegt dat ik vrijwillig mee deed.

Is dit dus aanranding of niet?

Ik weet echt niet wat ik hiermee moet ik voel mezelf zo erg vies, en ik kan nergens anders meer aan denken.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (4)

Dit is inderdaad een aanranding,als je kan bespreek dit met iemand en ga uiteindelijk naar de politie,je kan klacht tegen hem indienen.
7 jaar geleden
Ja dit is aanranding. Zodra jij niet wil en dat ook zegt en hij het tóch doet, is het tegen jouw zin dus aanranding. Zodra een meisje NEE zegt is het NEE. Bespreek het met een volwassene die je vertrouwd, je ouders of iemand van school desnoods. En doe alsjeblieft aangifte, hij doet dit bij jou dus is de kans er dat hij het bij nog meer meisjes gaat doen. Je mag gewoon iemand mee nemen naar de politie, om op je gemak te zijn.
Sterkte meisje, doe niets met seks wat jij niet wil. Jij bent de baas over je eigen lichaam.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hij is niet alleen brutaal maar ook strafbaar. Bespreek het met je ouders en zorg dat hij er niet gemakkelijk van af komt.
Nou, dat is schrikken zo en bepaald niet romantisch voor zo'n eerste keer. Samen met iemand anders erbij hem dat later zeker vertellen! Rustig en zonder stemverheffing en dan samen weglopen. Niet in je eentje doen.
Ook al zou ij jou leuk vinden dan is dit niet een behoorlijke manier.
Hij gebruikte zijn overwicht, dit is geen liefde, maar aanranding.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inderdaad een hele onprettige ervaring. De ervaringen die men op gaat doen door aangiftes (als het leeftijdsverschil niet groot is) kunnen nog veel onprettiger zijn.
Ja dat is aanranding

ga inderdaad naar de politie of geef m n knal tegen ze achterhoofd
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat laatste zou een goed idee geweest zijn (maar dan iets lager). Daar is het nu te laat voor.