Hoe krijg ik de behoeft aan intiem zijn met mijn man terug?

Seks is voor mij bijna een straf, ik heb er geen zin in, ik wordt niet opgewonden van mijn man,ik ben altijd moe, maar dan ook echt moe zonder smoesjes. Kan de hele dag wel slapen.
Ik geef mijn man ongeveer 1x in de maand seks en dat duurd niet langer dan een half uur..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
ronron1212
7 jaar geleden
Ga eens naar de huisarts en laat die eens kijken waarom je zo moe bent.
Erna55
7 jaar geleden
Uit je vorige vraag begrijp ik dat je depressief bent.
Dit heeft er alles mee te maken.
Je doet er goed aan om naar de huisarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het is inderdaad handig om naar een huisarts te gaan zoals de rest zegt. Je kunt ook een vervanging zoeken voor seks iets anders dat romantisch en erg leuk is om te doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet niet of ik depressief ben, al heb ik wel wat signalen/symptonen..ik ben waarschijnlijk net al vele mensen te trots en daardoor nog geen arts oid ingeschakeld... Moet er toch maar aan geloven, dank voor jullie tijd
Erna55
7 jaar geleden
Ook mensen die heel sterk zijn kunnen depressief worden.
Je hoeft je daar echt niet voor te schamen.
Ritsuka
7 jaar geleden
Zorg eerst dat je vermoeidheid aanpakt

Antwoorden (2)

Sommigen denken terug aan de eerste ontmoetingen, en aan de positieve kanten die er waren tijdens de eerste verliefdheid. Terugdenken dus. Waarom was het er toen wel?
Anders naar huisarts.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
eens naar een sex cinema gaan , en indien de omstandigheden , laat je man je vingeren of eens door andere man , je sex relatie gaat terug de hoogte in .