worden besneden mannen sneller geil?

bijv Turkse mannen lijkt alsof ze vaker geil zijn dan bijv blanke mannen?

8 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zijn Turken geen blanken dan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je maakt nu een vraagfout. Wil je nu weten of Turkse mannen eerder geil zijn of besneden mannen. Het aantal vragen= 1. Worden Turkse mannen sneller geil?
2. Worden besneden mannen sneller geil?
3. Als Turkse en of besneden mannen sneller geil worden is dat dan een oorzaak van het besneden zijn.
19belle87
8 jaar geleden
Turkse mannen zijn besneden en ik gaf een voorbeeld omdat k veel turken ken. maar bedoel besneden mannen
HeerVoldemort
8 jaar geleden
"Een man wil maar 1 ding" zei mijn moeder altijd. Ze maakte daarin geen onderscheid tussen ras of besneden.

Het beste antwoord

Ik denk dat je waarneming een beetje vertekend is door je eigen ervaring , namelijk dat mannen die voor jou in de categorie "besneden" vallen (maar waarmee je meer de categorie moslims / turken / buitenlanders lijkt te bedoelen) meer seksistische opmerkingen naar je maken, toespelingen doen op seks, handtastelijker zijn etcetera.
Dat heeft niets met geiler te maken, maar met een gebrek aan respect en fatsoen, dat helaas een beetje (erg) cultuurgebonden is.

Een Nederlander (i.e. witte Nederlander met Nederlandse roots)die zich zo gedraagt, zou je op zijn persoon afkeuren en je geen moment afvragen of hij moslim of besneden is. Het is gewoon een opdringerige klojo, punt. Want dat macho-gedrag zijn we hier niet zo heel erg dol op. Het is respectloos, onderontwikkeld , dierlijk gedrag.

Medisch gezien worden besneden mannen juist minder gevoelig voor lichamelijke prikkels, omdat de huid van de niet meer beschermde eikel dikker wordt door voortdurend contact met kleding. Wat er gebeurt zit puur 'tussen de oren'.

Want helaas is het nog steeds zo dat voor veel mannen uit niet-Noordeuropese / Angelsaksische culturen het 'stoer' of 'mannelijk' is om vrouwen te classificeren en aan te spreken als lustobject, of in ergere gevallen, elke vrouw die er ook maar enigszins uitziet alsof ze nog niet bezet is te beschouwen als 'vrij verkrijgbaar', zoniet als hoer. Dat probleem komt voor in de hele Latijnse wereld (zuid-Europa en Zuid-en Midden-Amerika), het nabije Oosten, grote delen van Afrika en Oost-Europa. We noemen dit de zogenaamde "macho-cultuur" of Machismo ; een klassieke (onderdrukkende) rolverdeling tussen man en vrouw, veel vertoon van agressie en geweld, haantjesgedrag, en dus ook de eeuwige toespelingen op seks.

Besnijden maakt dat niet erger, en het helpt ook niet. Het is , kortom, geen factor. Dat veel landen die een Macho-cultuur kennen ook een besnijdenis-cultuur kennen, is eigenlijk gewoon toeval.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mee eens. Ik vind inderdaad dat je erg het verschil kunt merken tussen niet-Noordeuropese mannen en wel Noordeuropese mannen.
Toch vind ik dat niet alleen maar negatief.
Het kan respectloos en een beetje vies zijn, zoals jij hierboven beschrijft. Maar de andere kant kunnen die mannen ook meer complimentjes geven (leuke dan, niet de hele seksistische) en dan voel je je meer vrouw dan bij een Nederlandse man.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mwah, dan ken ik denk ik net de verkeerde (leuke, attente) Nederlandse mannen ;-) .
Om die complimentjes nog leuk te vinden zonder de overduidelijke bijbedoelingen ben ik denk ik al een beetje te oud, of nog niet oud genoeg ;-) . Na een jaar in Spanje genees je daar wel van ; zo oprecht is het niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je een jaar in Spanje gewoond?
Ik ben au pair geweest in Spanje, ik heb daar niet echt te maken gehad met overdreven vleierij, maar ik was ook voornamelijk binnenshuis met het kind of buitenshuis met de moeder erbij.
Wel ging ik eens uit daar met mijn buurmeisje en haar vrienden, één van haar vrienden stond onwijs met mij te flirten.
Ik had hem op facebook en toen ik weer thuis was liet hij mij weten dat hij wel een 'relación pasajera' (geen relatie maar wel seks) wilde.
Toen dacht ik wet van wat haal jij je allemaal in je hoofd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb daar in de toeristengebieden gewerkt. als "propaganda" (propper) voor dicotheken, voor een Duitse Werbeveranstaltung met reumadekens, shows organiseren voor discotheken, mensen lokken voor de timeshare (waren we snel mee klaar) , affijn, alles wat geld opleverde ;-) . En dat is natuurlijk wel een beetje andere wereld dan de veilige wereld van de au pair. Vooral omdat de Spaanse jongens die daar werken ook allemaal seizoensarbeiders zijn ver van huis en haard (en vrouw). Maar dat was in 1988, toen zag de wereld er sowieso nog wel een beetje anders uit dan nu.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat lijkt me nou echt niet leuk om te doen, als propper werken. Ik was au pair op Mallorca en in de bekende toeristenplaats el arenal waren heel veel Duitse discotheken; vreselijk. Meisjes half naakt dansend op een tafel. Een leuk kort rokje mag van mij wel maar dat ging ver.
Daar komen ook echt fout jongens op af.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet over welke periode jij praat, maar in de inmiddels gedateerde film "Costa" ging het er al totaal anders aan toe dan in mijn tijd. Okee, wel rare dingen gezien en meegemaakt (vooral van dronken Britten) maar zeker niet zo extreem.
Ik heb in Lloret, Malgrat en op Lanzarote gewerkt. Toen topless zonnen al vrij heftig was, iedereen nog rookte in plaats van kettingzoop en voor aids echt iets was om rekening mee te houden, en drugs alleen nog werden gebruikt in bepaalde kringen. Meer seks maar minder bloot en vooral minder geweld.
Hoewel ik het toen iedereen zou aanraden, denk ik dat ik nu niet zo blij zou zijn als mijn dochters een jaartje naar Spanje zouden willen om te werken.....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik praat over het jaar 2011.
Ik vind toerisme leuk maar ik zou voor geen goud in deze tijd in Lloret de mar of el arenal willen werken.
En ik heb juist het idee dat we nu superveel bloot zien maar dat topless zonnen min of meer taboe is.
En wat betreft de mannen; die kunnen echt heel opdringerig zijn, ik weet niet of dat vroeger ook al zo was?
Ik heb maar een soort automatische 'verdediging' die mannen op een afstand houdt, pas als ik merk dat ze niet opdringerig zijn laat ik ze toe. Eigenlijk jammer, want ik vind het juist hartstikke leuk een gezellige avond te hebben. Maar waarom veel mannen meteen zo opdringerig zijn is me een raadsel. Je kan toch ook leuk praten met elkaar en een drankje doen, en als de vonk dan overslaat merk je vanzelf of de ander in is voor een zoen (of misschien meer als je hem heel leuk vind..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jep, was vroeger ook al. Maar ik heb wel in een heel unieke tijd geleefd, voor vrouwen ; de jaren tachtig, net na de seksuele revolutie, geen angst meer voor zwangerschap en nog geen angst voor geslachtsziekten (heb er ook wonder boven wonder nooit een gehad), dus ik was niet ZO moeilijk . Ik was meer het 'your place or mine ?'- type.
En geloof me, blanke mannen zijn net zo makkelijk te versieren als de donkere types, en in de regel geduldigere, betere, lievere, en beduidend minder op zichzelf gerichte, geemancipeerdere en danbaardere minnaars.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Haha zo te horen val jij echt op Noord-Europese mannen Marleen!
Ik heb zelf twee keer een vriend gehad, allebei Nederlanders.
Nu ga ik wel met een donkere man uit.
Ik vind als het erop aankomt ze even leuk, alleen qua uiterlijk vind ik donker toch vaak mooier dan echt heel blank.

Andere antwoorden (1)

Het komt niet doordat ze besneden zijn dat bv Turkse mannen sneller geil zijn dan noorderlingen. Zuidelijke mannen hebben eenvoudigweg meer temperament. Dat vind je dus ook bij Spanjaarden, Grieken en Italianen terwijl het grootste deel van die mannen niet besneden is. Mijn antwoord op jouw vraag is dan ook: NEE.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar ze zijn wel vaker geil (lijk je te beweren). Ik vraag me sterk af of temperament en geilheid correleren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geil niet per se ; uit op seks wellicht, Ofwel : openlijk geil. Dat is meer machismo dan temperament, en dat komt inderdaad in de door jou genoemde landen erg veel voor. Dat zegt overigens niets over hun bedprestaties ;-) Daarnaast is een besneden eikel juist veel ONgevoeliger. Omdat deze natuurlijk voortdurend in contact met de kleding is en dus een veel dikkere huid heeft dan een onbesneden eikel die een extra beschermlaagje heeft. Maar het antwoord, NEE, is juist.
zondag
8 jaar geleden
@MrTomaat, als je mijn antwoord goed leest dan begrijp je dat ik het niet slechts LIJK te beweren maar dat ik het domweg beweer. Zuidelijke mannen hebben nu eenmaal meer temperament dan noordelijke en dat weet ik 2 keer zo goed als jij want a. ben ik een vrouw en jij een man dus heb jij minder ervaring met het temperament van zuidelijke mannen dan ik :-) en b. kom ik al vanaf 1967 jaarlijks meerdere malen in die contreien en heb zelfs enige tijd in twee van dergelijke landen gewoond.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
a. dat weet je niet
b. en waar kom ik vandaan, en waar heb ik gewoond? Het probleem is dat jij temperament en geilheid gelijk stelt. Je doet allemaal aannames. Dat is leuk voor in de reacties, maar als je een antwoord geeft is het handig dat je duidelijk kan maken dat het waar is wat je zegt. Dus, waar is het bewijs dat temperament en geilheid hetzelfde zijn? Een andere fout die je maakt is een drogreden bekend onder de naam https://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatie in dit geval anekdotisch bewijs. Ik heb gezien/meegemaakt... dus.... Geilheid is voornamelijk een hormonale kwestie zover ik weet. Temperament is volgens mij meer cultureel.
zondag
8 jaar geleden
a. Dat weet ik niet nee. Maar aangezien je Mr voor Tomaat hebt staan ga ik ervan uit dat je een man bent. En ook uit de manier van antwoorden op de vragen van deze en gene leid ik dat af. Mocht je toch een vrouw zijn dan heb je een ietwat vreemde nickname.
b. Ik had in plaats van het woord temperament beter het woord viriel of seksueel opgewonden of sex belust of wellustig of hitsig of heet kunnen gebruiken. Volgens www.encyclo.nl/begrip/temperament betekent het woord temperament "karaktereigenschap die bepaalt hoe je op de dingen reageert". Het is dus een gemoedstoestand en al die woorden die ik hierboven schreef ter vervanging van het woord temperament zijn ook een gemoedstoestand. En als ervaringsdeskundige verzeker ik je dat zuidelijke mannen veel heter zijn dan noordelijke. Ze lusten er wel pap van en het lijkt als of ze de hele dag aan niets anders denken of tenminste dat dat in hun denken op nummer 1 staat. En daar is heus geen wetenschappelijk bewijs voor nodig. Niet alleen ik maar iedere willekeurige vrouw die in het zuiden is geweest of er vandaan komt kan je dit vertellen. Ik weet niet waar jij vandaan komt of waar jij gewoond hebt maar als jij het gedrag in deze van zuidelijke mannen niet onderkent loop jij kennelijk met oogkleppen op in deze wereld rond. Valt me van je tegen. :)