Bodymilk Beauty van Dove gebruiken als glijmiddel. Ik ben een jongen, kan dit kwaad om te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.5K
Kimath
13 jaar geleden
dat is toch een vrouwen bodymilk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit, het is niet goed! Niet voor vrouw, niet voor condooms, gewoon even wat anders kopen. Ook spuug is niet goed, daar zitten te veel bacterien in. Ga naar kruidvat of trekpleister en koop een tube ky, ligt meestal bij kassa, gewoon pakken en betalen. Kijken ze niet van op hoor, is blauw met witte verpakking. Kost rond de 7-8 euro. Er zijn ook genoeg andere glijmiddelen, maar dit is goed. Mocht je het niet durven, ga dan naar de welkoop, de vroegere boerenbond winkels waar je tuinspullen en dierenartikelen kunt kopen. Daar hebben ze bij dierenspullen (even zoeken bij geneesspullen enzo) grote flessen glijmiddel staan, voor 3,75 euro (ongeveer), is doorzichtge/witte plastic fles met een groen wit etiket erop en duidelijk"glijmiddel" erop. Is altijd beter dan wat je nu gebruikt! Het wordt bij dieren gebruikt, maar kan ook voor mensen hoor!

Het beste antwoord

Nee, dat kan geen enkel kwaad, sterker nog, het maakt helemáál niet uit wat je er opsmeert, zolang het maar niet gifitig is. Bodymilk is een prima 'smeermiddel', al kan het bij een overdosis er wel voor zorgen dat je huid helemaal doorweekt raakt, zoals bij te lang in bad zitten.

Alleen bij het gebruik van condooms moet je oppassen met zalfjes en crèmepjes, omdat er nog al wat bij zijn die het rubber kunnen aantasten en het condoom onveilig kunnen maken. Daarbij mag alleen een vet/olievrij glijmiddel gebuikt worden (indien nodig), die in de regel ook speciaal voor dat doel verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

lijkt me wel, veel condooms kunnen er niet tegen. gebruik liever gewoon glijmiddel weet je zeker dat het goed is.

Toegevoegd na 32 seconden:
alle condooms natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
glijmiddel is ook ph neutraal, wat betekent dat het ook geen irritatie geeft in de vagina. bij bodymilk is dit wel het geval en daarom dus ook niet geschikt, buiten het feit dat het ook voor je condoom niet zo goed is (kan het rubber aantasten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me als vrouw niet prettig. In dove zitten allerlei toevoegingen waaronder parfum. Na het scheren van de bikinilijn irriteert dat al in kleine wondjes. Om het dan in en op je intieme delen te hebben zou ik niet willen.

Bovendien is glijmiddel vaak op siliconen basis zodat het goed glijd. En niet snel opdroogt. Dat heeft dove niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er wel voor zorgen, at je een jute zak ,tussen je achterwerk en de glijbaan legt. Anders loop je kans Beauty vlekken in je broek te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen, gaat prikken ;)
Bronnen: