Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bodymilk Beauty van Dove gebruiken als glijmiddel. Ik ben een jongen, kan dit kwaad om te gebruiken?

Bodymilk Beauty van Dove gebruiken als glijmiddel. Ik ben een jongen, kan dit kwaad om te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.5K
Kimath
13 jaar geleden
dat is toch een vrouwen bodymilk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit, het is niet goed! Niet voor vrouw, niet voor condooms, gewoon even wat anders kopen. Ook spuug is niet goed, daar zitten te veel bacterien in. Ga naar kruidvat of trekpleister en koop een tube ky, ligt meestal bij kassa, gewoon pakken en betalen. Kijken ze niet van op hoor, is blauw met witte verpakking. Kost rond de 7-8 euro. Er zijn ook genoeg andere glijmiddelen, maar dit is goed. Mocht je het niet durven, ga dan naar de welkoop, de vroegere boerenbond winkels waar je tuinspullen en dierenartikelen kunt kopen. Daar hebben ze bij dierenspullen (even zoeken bij geneesspullen enzo) grote flessen glijmiddel staan, voor 3,75 euro (ongeveer), is doorzichtge/witte plastic fles met een groen wit etiket erop en duidelijk"glijmiddel" erop. Is altijd beter dan wat je nu gebruikt! Het wordt bij dieren gebruikt, maar kan ook voor mensen hoor!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat kan geen enkel kwaad, sterker nog, het maakt helemáál niet uit wat je er opsmeert, zolang het maar niet gifitig is. Bodymilk is een prima 'smeermiddel', al kan het bij een overdosis er wel voor zorgen dat je huid helemaal doorweekt raakt, zoals bij te lang in bad zitten.

Alleen bij het gebruik van condooms moet je oppassen met zalfjes en crèmepjes, omdat er nog al wat bij zijn die het rubber kunnen aantasten en het condoom onveilig kunnen maken. Daarbij mag alleen een vet/olievrij glijmiddel gebuikt worden (indien nodig), die in de regel ook speciaal voor dat doel verkocht worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

lijkt me wel, veel condooms kunnen er niet tegen. gebruik liever gewoon glijmiddel weet je zeker dat het goed is.

Toegevoegd na 32 seconden:
alle condooms natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
glijmiddel is ook ph neutraal, wat betekent dat het ook geen irritatie geeft in de vagina. bij bodymilk is dit wel het geval en daarom dus ook niet geschikt, buiten het feit dat het ook voor je condoom niet zo goed is (kan het rubber aantasten).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me als vrouw niet prettig. In dove zitten allerlei toevoegingen waaronder parfum. Na het scheren van de bikinilijn irriteert dat al in kleine wondjes. Om het dan in en op je intieme delen te hebben zou ik niet willen.

Bovendien is glijmiddel vaak op siliconen basis zodat het goed glijd. En niet snel opdroogt. Dat heeft dove niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er wel voor zorgen, at je een jute zak ,tussen je achterwerk en de glijbaan legt. Anders loop je kans Beauty vlekken in je broek te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen, gaat prikken ;)
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding