Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om gemeenschap te hebben zonder dat je je voorhuid terugtrekt over je eikel, zoja, is dat dan extra pijnlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Als je gemeenschap hebt, gaat dat terugtrekken van de voorhuid helemaal vanzelf, tenzij je voorhuid überhaupt (nog) te strak is om terug te trekken.

Je vraag of dat 'extra pijnlijk' zou zijn, kan ik niet zo goed plaatsen. Heb je seks gehad en was dat pijnlijk, of verwacht je dat als je seks gaat hebben, dat pijnlijk zal zijn?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op beide vragen een ja
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het moment van penetratie wordt de voorhuid vanzelf teruggetrokken over de eikel en met elke volgend stoot, zal dit weer gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het pijn doet om je voorhuid terug te trekken, moet je er een dokter naar laten kijken: het kan zijn dat ie wat te nauw is (en dat is lastig bij seks, maar ook lastig bij het wassen). Een te nauwe voorhuid kan iets verwijd worden, zodat het probleem snel opgelost is.
Het hoort geen pijn te doen en dus ook geen 'extra' pijn bij seks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, waarschjinlijk niet, 0f je partner waar je 0pdat m0ment mee hebt een erhhuuug dr00g gebied heeft, andus lijkt het mij niet mogelijk. gr bbzx10
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allicht wel ,maar is pijnlijk denk ik.
Oplossing: voorhuid wat laten verwijderen door een
dokter, Je eikel laten verkleinen zou hetzelfde effect moeten hebben , als je de dokter echt wil laten schrikken ga dan voor deze laatste optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet hoe oud je bent?? toen mijn zoon geboren werd en ik hem moest verzorgen werd er al door de arts vertelt dat ik zijn voorhuid moest terug trekken en schoon maken.naar ouder worden heb ik dat zelf aan mijn zoon uitgelegd dat zoiets heel belangrijk is.dus als je de normale weg hebt afgelegt kan het niet pijnlijk zijn.is het wel pijnlijk,ga dan naar een arts,dan kunnen ze je besnijden zodat een pijnlijke situatie niet meer mogelijk is.

Dus de conclusie is gewoon,,je kunt geen gemeenschap hebben of zelfbevredeging hebben zonder dat je voorhuid terug trekt.Dat is gewoon normaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding