hoe kun je een erectiemiddel combineren met seks?

Sinds een jaar of 4 kan ik tgv bloedverdunnende medicijnen geen erectie krijgen die voldoende is voor met mijn partner te vrijen.
sinds evenzoveel jaar is er nauwelijks sprake geweest van vrijen omdat het steeds misloopt.
Was het vroeger zo dat seks met elkaar spontaan gebeurde en op ieder moment van de dag plaats kon vinden, nu moet het gepland worden door duidelijk van te voren af te spreken wanneer het plaats gaat vinden.
Dit is een onoverkomelijk bezwaar blijkbaar.
het is gebeurd dat we het planden maar we na inname op elkaar zaten te wachten en er niets gebeurde omdat voor een erectie met "cialis" als medicijn je wel opgewonden moet raken alvorens het gaat werken.
En zo zijn er nog diverse andere problemen die geplande seks niet doen plaatsvinden.
Hoe kan men dus seks en een erectiemiddel combineren om toch als normaal mens die te kunnen berijven?

9 jaar geleden
3.4K
jc54
9 jaar geleden
Dit soort van problemen kun je beter met je uroloog bespreken. Wij kunnen hier wel van alles gaan roepen (schrijven) maar je bent toch beter af met een specialist, vooral als die jouw voorgeschiedenis kent.
Edraket
9 jaar geleden
Dit zijn praktische problemen waar wellicht iemand een werkbare oplossing voor heeft gevonden. Dat is een van de redenen waarom goeie vraag bestaat. Als u de denkt dat praktische oplossingen alleen van medici kunnen komen dan komt u van een koude kermis thuis. Bovendien gaat deze vraag al helemaal niet over de voorgeschiedenis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Seks is meer dan alleen penetratie. Waarom zou je niet zo'n pilletje innemen, dan eerst met je partner aan de slag gaan. Met handen speeltjes of andere atributen. En na een tijdje als je opgewonden genoeg bent. Maak je het af met penetratie.
Je zal je er bij neer moeten leggen dat een vluggertje er niet meer inzit. Maar richt je dan op de kwaliteit dan op de kwantiteit. Seks is geven en nemen. Je krijgt nu de bevredigende rol om je partner meer te mogen geven.
Erna55
9 jaar geleden
Vrijen, ( liefhebben) en penetratie zijn twee verschillende zaken.
Voor jou lijkt me dit het goede moment om dit verschil te ervaren. Wanneer je iemand lief hebt, kun je van elkaar genieten.
Penetratie is niet noodzakelijk, en is niet perse liefhebben.
Ervaar het liefhebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cialis werkt verscheidene dagen. Als ik het vrijdag neem, werkt het disndag nog. Op zo'n lange periode zal de gelegenheid zich wel voordoen, zeker?

Het beste antwoord

Met erectiemiddelen blijft de seks altijd min of meer gepland. Dat is een belangrijk nadeel van dit soort middelen. Cialis heeft wel als duidelijk voordeel over viagra dat het na inname minstens 36 uur werkzaam blijft. Als je om 12.00uur 's middags een pil neemt dan blijft die dus werkzaam tot minstens middernacht de volgende dag.

Als je het op zo'n manier gebruikt dan blijft het natuurlijk plannen, maar kan de seks al een stuk spontaner maken. Dan hoef je dus ook niet meer te wachten totdat de pil begint te werken.

Belangrijkste blijft wel (zoals je zelf al zegt) dat je wel opgewonden raakt. Een pil nemen en dan wachten tot er iets gebeurt lijkt me een gigantische mood-killer. Neem (pil of geen pil) flink de tijd voor het voorspel. In die tijd kan je zelf opgewonden raken, maar wellicht belangrijker, je partner ook.
Hoewel het makkelijker gezegd dan gedaan is; probeer het gewoon leuk te maken/ houden.

Als het ondanks dit nog niet lukt dan is het een goed idee om eens bij je huisarts langs te gaan om te zien waar je erectieprobleem vandaan komt. Ik ken namelijk geen bloedverdunners die erectieproblemen als bijwerking hebben. Erectieproblemen kunnen veel verschillende oorzaken hebben; bij sommige oorzaken zijn middelen als cialis een goede oplossing, andere hebben een andere behandeling nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat is een lastige, en ligt eraan wat bij jullie past. Probeer, wanneer je seks "gepland" hebt, niet pas op dat moment met voorspel te beginnen, maar al een aantal uren vantevoren. Stuur elkaar overdag bijvoorbeeld een getint berichtje, kook lekker en besteed veel aandacht aan elkaar. Dan komt die zin wel. Natuurlijk even plannen wanneer je dan de cialis moet innemen. Niet dus middeltje innemen en dan 'moeten we zin krijgen'. Zorg dat je zin krijgt en neem dan op tijd het middel in