Wanneer is een erectie beter van kwaliteit, als je staat of als je ligt?

Toegevoegd na 24 minuten:
Met kwaliteit wordt bedoeld een hardere of minder stevige erectie.. Dus meer of minder bloed in de penis.

9 jaar geleden
1.4K
tinus1969
9 jaar geleden
Definieer kwaliteit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat mij betreft kun je niet spreken van de kwaliteit van een erectie, dit zal per persoon differentiëren. Wèl vraag ik me af, waar deze vraag uit voort vloeit.

Antwoorden (1)

dit is niet afhankelijk van of je staat of ligt, wel van hoe je staat of ligt. Met je buik op je matras is minder als met je rug....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
roelp
9 jaar geleden
Ik neem aan dat wanneer je ligt de druk van het bloed naar de penis anders is dan wanneer je staat. Als dat het geval is, zal volgens mij ook de hoeveelheid bloed die naar de penis loopt anders zijn in beide gevallen en dus ook de erectie Dus de vraag is in welk geval (staand of liggend is deze druk positief/minder positief voor de erectie).
niko
9 jaar geleden
probeer het eens uit.