Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je door seks een grotere penis krijgen en breder worden?

Ik merk dit namelijk. Mijn vriendin heeft ook grotere borsten gekregen. We zijn allebei 20 en zijn iets meer dan 4 maanden seksueel actief met elkaar. Hiervoor hebben we al een paar jaar verschillende sekspartners gehad, maar op één of andere manier merken we het nu allebei. Ze zei dat het kan komen dankzij extra hormonen, maar hier heb ik niets over kunnen vinden op internet.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
14.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee. Maar op 20 jarige leeftijd is de mens nog niet volgroeid. Dus verandert er het een ander en bij vrouwen wordt bijv. het bekken breder en komt er een overal kleine vetlaag; ook het borstweefsel groeit, grotendeels ook vet, zodat ook de cupmaat groter zal worden. Allemaal nodig om t.z.t. kinderen te kunnen krijgen. Bij het mannelijk lichaam gaat de rijping ook nog door, zeker tot het 23e jaar. Seksuele activiteiten zorgen dus niet voor extra groei .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding