Kan je door seks een grotere penis krijgen en breder worden?

Ik merk dit namelijk. Mijn vriendin heeft ook grotere borsten gekregen. We zijn allebei 20 en zijn iets meer dan 4 maanden seksueel actief met elkaar. Hiervoor hebben we al een paar jaar verschillende sekspartners gehad, maar op één of andere manier merken we het nu allebei. Ze zei dat het kan komen dankzij extra hormonen, maar hier heb ik niets over kunnen vinden op internet.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
14.2K

Antwoorden (1)

Nee. Maar op 20 jarige leeftijd is de mens nog niet volgroeid. Dus verandert er het een ander en bij vrouwen wordt bijv. het bekken breder en komt er een overal kleine vetlaag; ook het borstweefsel groeit, grotendeels ook vet, zodat ook de cupmaat groter zal worden. Allemaal nodig om t.z.t. kinderen te kunnen krijgen. Bij het mannelijk lichaam gaat de rijping ook nog door, zeker tot het 23e jaar. Seksuele activiteiten zorgen dus niet voor extra groei .