Zodra ik de deur uit ben, kijkt mijn vriend stiekem pornofilmpjes op internet. Vaak/meestal masturbeert hij daarbij. . Wat moet ik hiermee ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.7K

Antwoorden (35)

Niets, dat lijkt mij heel normaal gedrag. Voel je je gepasseerd door de internetplaatjes? Ben je bang dat je niet kunt voorzien in de behoeften van je vriend? Heb je liever dat hij het stiekem doet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij doet het toch stiekem zegt ze?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, hij doet het stiekem, dus lijkt me dat er iets niet helemaal goed zit en dat erover gepraat moet worden...
80% van de mannen surft naar porno op het internet. Het is dus iets normaals, alleen rust er een taboe op. In tegenstelling tot wat veel vrouwen denken, heeft porno niets te maken met de vriendin van de man. Het is ook niet een soort van vreemdgaan: het is gewoon iets normaals.

Natuurlijk hoor ik bij de 20%...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuuuurlijk! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk zelfs dat het meer dan 80% is. Bij zo'n enquêtes en onderzoeken, moet je namelijk rekening houden met zogenaamd "sociaal wenselijk gedrag". Dit betekent dat mensen, zelfs als de enquête anoniem blijft, mensen toch altijd hetgeen gaan invullen wat sociaal aanvaard wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Maar het is wel belangrijk in een relatie om dat juist bespreekbaar te maken. Het is toch veel prettiger als je het niet meer stiekem hoeft te doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik met je eens, maar dat heeft ze in een reactie gezet nadat ik mijn antwoord had geplaatst (of terwijl ik het typte). Hier had ik in mijn antwoord dus nog geen rekening mee gehouden. En het is ook een lastige vraag, eentje waar ik eigenlijk geen antwoord op heb anders dan: spreek met je vriend af dat hij dat niet doet voor je thuiskomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol :P +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk! Wout is niet geïnteresseerd in de dagelijkse vleeswarenparade. LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Wout,jij behoort ook het goede voorbeeld te geven,anders raak je je gezag helemaal kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ tsja
Je hebt gelijk, er zijn 2 soorten mannen, mannen die masturberen en mannen die liegen dat ze niet masturberen.
Wat je moet doen als je hiermee zit dan zul je dat moeten bespreken met hem.

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik lees;
Ik vind het shit, ik voel me idd gepasseerd. Als meneer is klaargekomen, toont ie geen interesse meer in mij. Ik heb dit al meerdere malen met ‘m besproken maar…. no resultato :(

Ik geloof dat er best veel relaties zijn waarin dit voorkomt en dat moet kunnen maar ik vind dat het te ver gaat wanneer er niet meer om de partner word gedacht. In relaties vind ik dat er rekening gehouden moet worden met elkaars gevoelens. Jij hebt duidelijk aangegeven dat je het niet leuk vind en hij geeft daar geen gehoor aan.

Je zou het hem nog eens goed duidelijk kunnen maken en als dit niet werkt ja dan keuzes gaan maken.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste moet je jezelf afvragen of je dit echt zo storend vind. Waarschijnlijk heeft hij gewoon (zoals veel mannen in ons land) een hoge libido. Wees blij dat hij het op deze monogame manier oplost, in plaats van dat hij stiekem vreemd gaat ofzo.

Als je er echt wat aan wilt doen, is de enige oplossing om het hem gewoon heel direct te vragen waarom hij dit doet.
En daarna vragen of hij dat misschien niet meer wilt doen of tenminste beperken, omdat jij je er niet gemakkelijk bij voelt. Dat lijkt me toch de enige redelijke oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat NAAST een normaal, gezond, wederzijds bevredigend sexleven is : niks aan de hand, laat hem lekker of kijk gezellig mee.
Komt het echter in plaats VAN, dan lijkt het me tijd voor een goed gesprek en een kleine confrontatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie benadering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PLUS, dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vind ik ook +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pffff, alsof jouw seksleven zo florissant is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Testboy: Ben jij op de hoogte van Marleen's seksleven???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij willen het graag weten!
Praat er met hem over. Probeer er achter te komen waarom hij dat doet. Heeft hij meer behoefte aan seksuele bevrediging dan jij? Of is hij niet tevreden over jullie seksleven samen? En waarom dan niet? Probeer samen een oplossing te vinden.
Als jullie erover praten kan het een hoop duidelijkheid geven. Het is niet vreemd dat de een meer behoefte heeft dan de ander, dat komt in zeer veel relaties voor. Het is wel jammer als je daarover niet kunt praten en samen een oplossing voor vinden. Daardoor doet hij het nu stiekem, wat in mijn ogen na een goed gesprek niet nodig zou hoeven zijn.
Je schrijft in een reactie dat je je voor hem schaamt. Waarom? Vind je dat het iets is wat je niet hoort te doen? Het is in mijn ogen niet slecht om ook in een relatie af en toe te masturberen. En het bekijken van filmpjes helpt de meeste mannen daarbij.
Maar praat er met hem over, kijk misschien een keer mee, misschien kunnen jullie de filmpjes een onderdeel van jullie seksleven samen maken. Alles is zoveel leuker als je niets stiekem hoeft te doen, want dan word je ook niet betrapt en voel je je ook niet schuldig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het erg vindt zou je er een keer met hem over kunnen praten, maar normaal gezien is het niet erg om porno te kijken en te masturberen. Wat niet goed is, is dat hij het stiekem doet. Misschien denkt hij dat je dit niet leuk vindt, en gaat hij het daarom stiekem doen.
Wees open tegen hem, en dan wordt het wellicht duidelijk waarom hij dit stiekem doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niets doen, zolang jullie sexleven er niet onder lijdt en het om de "gangbare" porno gaat dan hè.
Als je het vervelend vind zou ik hem er gewoon naar vragen waarom hij dat doet en misschien komt hij wel met een antwoord waar jij je wel in kunt vinden.
Ik zou er niet een heel groot probleem van maken hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trek hem leeg voor je de deur uitgaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een wonderlijke reactie : 'ik schaam me voor hem'......
Ten eerste : masturberen is niets om je voor te schamen, sterker nog : het is gezond, en soms lekkerder dan als je je aandacht moet verdelen tussen je partner en jezelf.
Ten tweede : je kunt je niet schamen voor iemand anders. Alleen over je eigen gedrag kan je je schamen, omdat je vindt, dat je iets eigenlijk niet moet doen, maar je doet het toch.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes, en de keuzes die iemand anders maakt, zou jij misschien niet maken - so what?

Je hebt hooguit last van wat mensen wel eens 'plaatsvervangende schaamte' noemen : en dat is een verkrampte gedachtenkronkel....

Kom jij te kort? Nee? Laat hem dan lekker genieten van zijn eigen fantasieën en zijn eigen lijf.

Laten we toch binnen een relatie elkaar een beetje ruimte om te ademen geven : we zijn niet 'joined at the hip', en we zijn niet elkaar's eigendommen. Een stukje leven voor jezelf móét er toch alsjeblieft inzitten, als je met iemand anders in één huis woont.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees eerlijk tegen hem.
Toon er begrip voor.
Praat er over!

Veel relaties lopen juist stuk op gebrekkige communicatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het allerbelangrijkste bij dit onderwerp is om het uit de taboesfeer te halen. Dus praat erover.

Het probleem met porno kijken is verslaving en geheimhouding.
Porno kijken is verslavend, masturberen is verslavend, roken is verslavend ... 80% van de mannen geeft toe aan de drang om porno te kijken - dat kan best allemaal waar zijn. De man voelt zich schuldig en wilt het verbergen.

De vraag is wat doet het met hem en wat doet het met jou! Voor sommige mensen voelt dit als een soort van vreemd gaan. Vaak komt dit het seksleven niet ten goede.

Het probleem van een verslaving is dat het niet zelden leidt tot het zoeken naar spannendere beelden, controversiëler zaken, verder gaande avonturen en andere problemen.
Ontaarding kan beter worden beheerst door het onderwerp bespreekbaar te maken in je relatie.
Andere mannen houden hun seksuele drang wel binnen de perken, maar houden toch een verwrongen beeld van seks over, dat losgekoppeld is van liefde.

Je kunt deze situatie met hem bespreken en vertellen wat dit met jou doet en wat dit voor jou betekent.

- Voel je je bedrogen als je man op zoek gaat naar beelden van andere vrouwen, hierover fantaseert en erop klaarkomt? Zeg het hem.

- Vind je het Okay dat vriend lief het geestelijk met andere doet maar niet fysiek, praat daar ook over. Geef aan waar voor jouw de grens ligt. Wat mag hij wel kijken en wat mag hij niet kijken (kinderporno, dierenporno) of mag doen (chatten, cammen)

Er zijn alternatieven om te kiezen voor een puur leven zonder seksverslaving, maar dat moet dan wel een bewuste keuze van jouw vriend zijn. Dit is bijvoorbeeld de cursus "puur leven".

Er zijn programma's om die filteren en tegelijkertijd rapporteren op de email waar iemand heeft gesurft, zoals Safe eyes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat het niet wat ver om meteen te spreken van porno-/seksverslaving?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Freud zou zeggen als je iets stiekum doet, als niemand toekijkt dat er sprake is van een dwangneurose ...
Ik krijg in dit verhaal niet de indruk dat dit een zeldzaamheid is en het gebeurd (elke keer) zodra zij de deur uit is, dus niet pas als zij een weekend of een week weg is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar Freud... heeft veel goeds betekend voor de psychiatrie maar heeft toch ook wel heel veel stellingen geponeerd die inmiddels achterhaald zijn.
Ik kan me best voorstellen dat je dit lastig vind.
Zodra je de deur uit bent..........klinkt wel heel erg vaak.
Of ga je niet zo vaak weg?
Gevaarlijk wordt het als jouw vriend verslaafd raakt aan porno op internet. En dat gaat steeds verder. Met als consequentie dat de relatie daarmee onder druk komt te staan.

Maar als hij het stiekem doet, hoe weet jij dat dan?

Heb je er echt last van in de zin dat ie daarom minder zin in jou heeft?
Heb je er zo'n afkeer van? Dat zal hij dan wel weten of merken en dat zou prima verklaren waarom hij het 'stiekem' doet.
Maar als hij het niet stiekem zou doen?
Het is een deel van zijn eigen seksualiteitsbeleving en daar heb je in principe niks mee te maken. Wat hij in zijn uppie doet (dus níét met andere vrouwen!) is niet echt jouw zaak. Als hij daar echt van wil genieten, laat hem dan maar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Lees nu ook in jouw reactie:
"Als meneer is klaargekomen, toont ie geen interesse meer in mij."

Als dat een probleem is en je hebt het gevoel dat ie liever die nepzooi heeft dan jou, dan moet je voor jezelf uitmaken of hij nog de moeite waard is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag waarom hij dat doet, maar dan aan je zelf.
Misschien mis hij iets aan jou. Wat geef jij tekort aan hem.
Zoek eerst het probleem bij je zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg ervoor dat je niet in een vicueuze cirkel terechtkomt. Jij denkt natuurlijk als je thuiskomt: zit ie weer porno te kijken, ajakkes, vind ik helemaal niet leuk, jij hebt ook helemaal geen aandacht meer voor mij, waarom kijk je anders, nou, ik heb geen aandacht meer voor jou. En hij denkt: kan wel even porno kijken, ze is even weg, o jee daar is ze weer, vindt ze natuurlijk helemaal niet leuk, wat een gezeur.
Breek het open, doe er iets mee. I've been there jaren geleden en ik dacht: hier moet ik listig mee omgaan. Een pornofilm is in wezen niet meer dan een film over sex. Kijk mee en bespreek de film naderhand. Toen tijdens mijn pornosessie de sexuele emoties van mijn partner ietwat te hoog oplaaiden zei ik: 'Nee, nu even niet, ik wil het einde zien, 't is te spannend. Zij wil nog heel veel meer.' En bij de bespreking naderhand van de film over de casting en de rolverdeling en of het een 'goede of slechte' film was en waar je het zoal over hebt als je naar de bioscoop bent geweest zei ik dat ik sommige situaties heel anders zou hebben aangepakt. Dat heb ik ook daadwerkelijk laten zien. Mijn partner rolde bijna uit bed. Toen werd het al met al toch een heel leuke avond. Maar aan het eind van de nacht heb ik wel duidelijk gezegd dat ik pornofilms flut vond maar dat hij als hij ze wel leuk vond er best naar mocht kijken als ik maar niet mee hoefde te kijken. Ik wilde toentertijd ook de films van Bud Spencer en Terrence Hill niet zien, dat was ook flut. Dat betekent: kijken in je eigen vrije tijd, bijvoorbeeld als ik naar mijn werk ben en niet vijf minuten voordat ik thuis kom. Het is net als neuspeuteren: dat doe je ook in je eigen vrije minuten als niemand het ziet.
Sindsdien reilt en zeilt het prima hier en heb ik al jaren geen pornofilms meer zien rondslingeren. Wat ook weer aangeeft dat het van voorbijgaande aard is, net zoals toen de 06nummmers werden vrijgegeven en alle mannen hijgend aan de telefoon hingen.
Houd het zelf in de hand. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je er NIET over moet praten, want dat leidt tot een raar gesprek: waarom doe waaraan je kennelijk behoefte hebt. Ik vraag mij wel af hoe jij dat weet?
Misschien heeft hij de afwisseling nodig. Ik geloof niet dat je het op jou zelf moet betrekken. Misschien kan het nuttig zijn als jij wat actiever wordt. Bijvoorbeeld zoals iemand hierboven zei, trek of pijp voordat je de deur uitgaat, maak er dan geen volledige vrijpartij van, maar zorg allen voor gerief. Aan de andere kant (eigen ervaring) ook bij mijzelf geeft het een stuk bevrediging van mijn jachtinstinct. Tussen de ene keer GV en de andere keer GV even een leuke cam site bezoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak samen filmpjes zodat ie naar jou kan kijken als je er niet bent. Als je inspiratie zoekt voor de filmpjes kan je eerst samen gaan rondsurfen en na doen, zo beleef je er zelf ook nog plezier aan ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aanbieden om het handwek zelf te doen,zodat hij zich helemaal kan concetreren op de film!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hem vertellen dat hij zich er niet voor hoeft te schamen, dat hij het niet stiekem hoeft te doen, en hem veel plezier wensen.

Porno kijken en masturberen zeggen helemaal niets over hoeveel hij van jou houdt en hoe aantrekkelijk hij jou vindt. Het heeft niets met jou of jullie relatie te maken.

Een orgasme zo nu en dan is gewoon een levensbehoefte, en porno is daarbij een hulpmiddel. Het is heel gezond dat je vriend zich die behoefte niet ontzegt, al is het erg jammer dat hij het stiekem doet. En het is jammer dat hij het idéé heeft dat hij het alleen stiekem kan doen.

Voor mij is het dan ook niet meer of minder beladen dan wanneer mijn man als ik er niet bij ben een snack eet die hij erg lekker vindt. Dat betekent niet dat hij mij geen goede kok vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur hem maar naar een therapeut (of samen) en als dat niet helpt dumpen. Schijnbaar kan je hem niet opwijden anders had hij die videos niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh? Beweer je nou dat mensen alleen porno kijken als ze hun partner niet seksueel aantrekkelijk vinden en geen seks met hun eigen partner willen? Gelukkig is dat niet waar, anders zou de mensheid intussen wel uitgestorven zijn door al die mensen die naar seks kijken omdat ze geen seks hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat beweer ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dat geval kan ik je uit eigen ervaring geruststellen: dat is niet waar. Ik vind mijn man zeer aantrekkelijk, ik heb graag seks met hem, ik héb ook vaak seks met hem, én we kijken allebei wel eens porno.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goh, wat zijn wij negatief om minnetjes te geven. Het gaat ook niet over jou Suzy, alhoewel ik soms twijfel. Zolas je weet is of zijn er op alle dingen in het leven uitzonderingen. Jullie kijken samen en ik hoop voor jou dat hij niet stiekem kijkt. En trouwens als men zich dmv een pornofilm moet opladen ben je wel ver .....(uitzonderingen zijn er altijd). En je partner zal nooit zeggen dat hij zijn partner niet aantrekkelijk vind.Sprookjes!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Negativiteit? Niet aan mijn kant van het scherm, hoor. Wij kijken soms samen, soms alleen. En stiekem zijn is in onze relatie niet nodig. Net als bij zoveel mensen. En wie heeft het over je op *moeten* laden met een pornofilm? Porno is niet nodig, wel leuk en extra. Mijn partner hoeft niet te zeggen dat hij me aantrekkelijk vindt (al doet hij dat wel), daden spreken namelijk veel duidelijker dan woorden. Nope, aan deze kant zijn negativiteit en onzekerheid simpelweg niet nodig. Het spijt me voor je dat jij blijkbaar wel in zo'n gemene wereld leeft. Ik hoop dat je je daar ooit aan weet te ontworstelen, het is hier namelijk een stuk leuker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed lezen. Jij zal een uitzondering zijn of kunnen zijn. Maak je niet dik, dun is de mode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overigens gaat dit uiteraard niet over mij. Ik gebruik mezelf slechts als voorbeeld. Want als het bij mij niet zo werkt dat ik porno kijk omdat ik mijn partner niet seksueel aantrekkelijk zou vinden, klopt het niet dat mensen (van wie ik er immers één ben) in het algemeen alleen porno kijken als ze hun partner niet seksueel aantrekkelijk vinden. En dat lijkt mij een puur positieve boodschap! Wees blij, de wereld is niet zo duister als jij denkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik maak me niet dik hoor, maak je daar maar geen zorgen over. Ik ben niet degene die ergens blijkbaar zo mee zit dat hij maar liefst acht uitroeptekens achter het woord 'sprookjes' zet. Waarom wil je zo graag dat de wereld ellendig is? Wees blij dat het allemaal niet zo erg is als je dacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie heeft het "Waarom wil je zo graag dat de wereld ellendig is?". Of praat je vanuit je referentiekader. Het was niet mijn bedoeling om vervelende gevoelens bij je los te maken. Sorry hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vervelende gevoelens? Hoe kom je daar nou bij? Ik ben niet degene die alleen maar doemscenario's kan bedenken bij zoiets onschuldigs als het kijken naar porno. Ik doe alleen maar mijn best me in te leven in de pessimistische blik die jij op de wereld blijkt te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja echt wel vervelende gevoelens. Jammer voor jou. Ik kan je er wel van verlossen. Ik vind het vies vooral als een vrouw naar porno kijkt. Bah, minderwaardig. Moet je haar zien, 3 mannen tegelijk en nog in een gaatje waar iets ander uitkomt. Als jij dat lekker vind om naar te kijken en te doen. Bah bah bah. De wereld bestaat niet alleen door de sex. Mijn blik is ruimgevoeg. Met je 30 jaren kan je nog veel leren.Porno is voor viezerikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vies? Viezerikken? Bah? En dan ook nog minderwaardig? Ach jochie toch, wat heb je met je 64 jaar een hoop gemist! Zonde hoor. Let wel: als jij geen genot beleeft aan porno, prima. Maar als je nu nog niet hebt geleerd dat mensen niet allemaal precies hoeven te zijn als jij, dat mensen zonder minderwaardig te zijn een andere smaak kunnen hebben, wat heb je dan een hoop jaren verspeeld waarin je je blik had kunnen verruimen. Zonde van al die verspilde jaren. Zo zie je maar weer dat 'wijsheid komt met de jaren' een onzinuitdrukking is. Er zijn gelukkig uitzonderingen, maar ik zie met mijn 30 jaren maar al te vaak slechts starheid komen met de jaren. En nee hoor, mij hoef je nergens van te verlossen. Ik ben niet degene met de krampachtige houding. Waarom is het trouwens vooral 'vies' als een vrouw naar porno kijkt? Nog met twee maten meten ook? Ik dacht dat jouw generatie al wel had geleerd dat dat niet zo slim is. Ach wel, blijkbaar had ik me daarin vergist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat als ik jou blijf voeren je het nog dagen lang kan volhouden. Nou dat doe ik niet. Misschien bij een andere vraag. Nu heb ik genoeg pret gehad. Het gaat je goed. Als je niks te doen hebt, doe dan iets nuttigs.doei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, heb je dáárvoor na middernacht de computer aangezwengeld? Dit was op een ander tijdstip overtuigender geweest. Ik lag om die tijd heerlijk naast mijn man in bed. :-) Huiselijk hè, voor zo'n vieze en minderwaardige vrouw? :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puntjes voor SuzyQ!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stippel toch. Aha. Puntjes of bedoel je Stippe(n)ls. Leuk maar je had je eerder in de discussie moeten mengen. Als het te lang duurt hoeft het voor mij niet. Dus je bent te laat. Wat kunnen vrouwen toch happen. Nou Suzy. Ik zal een ander nooit Vies of Minderwaardig kwalificeren. Ik ken je niet dus waag ik me ook niet aan zulke opmerkingen. Heb je in mijn laatste reacties niet kunnen proeven wat de "bedoeling"geweest is. Ik val best mee hoor en ik geloof dat jij ook heel best mee zal vallen. Ik heb geen partner om naast te liggen, dus was ik even op. Veel succes met je antwoorden en hoop dat je een succes wordt.
Ik had vroeger ook zo'n vriendje, zodra ik weg was, dan ging hij sexlijnen bellen, heel stiekem, met alle hoge kosten die erbij hoorden, maar daar ging hij dan over liegen. Ik de kpn bellen, dat de rekening niet klopte, hij beschuldigde zelfs de buren dat die telefoon aftapten. Toen kwam ik er dus achter dat het altijd gebeurde als hij thuis was en ik de hond uitliet, en hij heeft na lang aan dringen bekend. Ik vond het vreselijk! Maar vooral dat hij me zo voor gelogen had. Ik vond het ook niet leuk als hij naar sex films keek met mooie meiden, jaloers dat ik was!

Nu denk ik heel anders over zulke dingen.
Ik weet dat veel mannen behoefte hebben aan zulke dingen. Dit is beter dan vreemd gaan toch? Hij kijkt naar de films. Doet hij dat ook wel eens met jou erbij? Vraag hem om samen met jou te kijken, misschien vind je het ook erg opwindend. Zo niet, nou dan ga jij toch lekker je eigen dingen doen, er zijn vast dingen die jij leuk vind om te doen, waar hij niks aan vindt?
Je kunt sex samen hebben, maar ook apart nog je fantasieen hebben. Misschien fantaseer jij ook wel eens stiekem over iemand anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval is het goed voor jou om te realiseren dat het niet JOUW probleem is.

Jij ben niet abnormaal.

Jouw vriend heeft iets raars!

Jullie hebben een relatie, een gezamenlijk seksleven, maar als jij weg bent, leeft hij zich uit.

Ik krijg er het volgende idee bij:
Jouw vriend heeft de opvatting dat seks iets opwindends moet zijn. Op zich een logische aanname.

Aangezien hij zelf niet veel fantasie heeft en zichzelf dus ook niet gemakkelijk en vrijelijk op jou uitleeft, (waarbij jullie gezamenlijk spanning kunnen creeren en opbouwen), beleeft hij dit op een andere manier.

Het is jammer, want misschien ben jij juist wel uitstekend in staat om spanning en sensatie in de slaapkamer te creeren.

In feite wordt jij door zijn fantasie-armoede buitenspel gezet.

De spanning bij hem zit hem dus in dat stiekeme, het heimelijke, en het 'vreemde'..
En dat wordt ook al niet gedeeld.

Heel jammer.
Masturbatie leent zich uitstekend om te delen met elkaar, juist voor spanningsopbouw etc..

DAT hij doet wat hij doet is niet jouw probleem.
Maar, hoe je ermee omgaat is wel iets om over na te denken.

En zeker bespreekbaar te maken, want jullie hebben ten slotte een relatie, je kunt elkaar maar beter goed leren kennen (ook beweegredenen), om te weten wat je kunt doen om je beter te voelen met elkaars
seksualiteit (-s beleving).

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je neemt nu aan dat hij haar buitenspel zet, en zegt daarbij dat masturbatie zich goed leent om met elkaar te delen. Is dat niet een behoorlijke aanname die je doet? Voor hetzelfde geld is zij degene die zo krampachtig doet over masturbatie dat hij het alleen nog stiekem kan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen als zij 0800 is!
nee, ik heb dat inderdaad zo gesteld, omdat zij aangeeft dat hij 'iets doet', en zij er wat aan 'wil doen'. ik vind namelijk dat niemand verantwoordelijk is voor het gedrag van de ander.
Ze kan er dus niets 'aan doen', ze kan er alleen mee omgaan. Hoe ze er mee omgaat, ligt aan wat ze er nu zelf echt van vindt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke plus Kundalini!
dr naast gaan zitten en meedoen............

hoe weet jij btw dat hij dat stiekum doet terwijl jij weg bent?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk zijn de muis en het toetsenbord kleverig na gebruik :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan ook limonade overheen zijn gevallen? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ruikt toch anders, Naatje. :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, het ene is zoet het andere iets minder zoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel, een goede vraag.
Ik hoop dat de vraagstelster hierop een antwoord wil geven?!
Kliksafe aanbevelen. Blokkeert alle filmpjes en pornografisch materiaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk. En als je niet wilt dat je vrouw haar geld naar eigen inzicht kan beheren, neem je haar pinpas in beslag. Of beter nog, zet een groot hangslot op voor- en achterdeur, dan kan je partner tenminste niet zomaar vrij het huis verlaten. Mag deze site eigenlijk van kliksafe, met al die verderfelijke inhoud hier?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het aan nulachthonderd ligt dan krijgen morgen de vrouwen massaal een kuisheidsgordel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom doen we vrouwen eigenlijk geen burka aan?
ze zijn veel te verleidelijk. ze doen het erom, hoor die vrouwen. het is allemaal hun schuld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
redelijke mensen hier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel redelijk. Namelijk mensen die het niet normaal vinden om, als iets aan je partner je niet bevalt, het je partner onmogelijk te maken dat te doen in plaats van te communiceren. Een internetfilter is net zoiets als een slot op de deur, een kuisheidsgordel, een burka of een ingenomen pinpas. Het is een middel waarmee je de vrijheid van je partner beperkt, in plaats van met je partner te communiceren over het gedrag waar je mee zit en daar samen en in vertrouwen een oplossing voor te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan dat dan niet in overleg: Kliksafe?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk kan dat. Net zoals je in overleg je partner een kuisheidsgordel aan kunt doen.
het slikken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij weet dat jij het weet dan is het niet meer stiekem toch.

Het kan hem dus geen moer schelen dat jij het niets vindt. Dat is eigenlijk best erg. Misschien onvolwassen gedrag en ziet hij niet in dat het je zo dwars zit dat je er hier een vraag over gaat stellen. Jammer zo'n instelling.

Porno kan een verslaving worden. Er zijn al diverse programma's geweest op TV, en als je dat ziet dan is het net zo erg als alcohol of drugs. Alles moet er voor wijken.

Misschien moet je eens vragen wat hij zo opwindend vindt? Waar kijkt hij naar bijv. Als hij verpleegsters helemaal geweldig vindt zou je eens een pakje kunnen aantrekken en zijn fantasie werkelijkheid maken. Heb je er ook wat aan.

Als het extreme sex is dan zou ik toch eens zien of je met zo iemand wel verder wilt. Het zit jou namelijk dwars en hij heeft het nodig om zich "te ontladen". Uiteindelijk gaat dat een obstakel vormen in je relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ nietsdetuinman!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
ik zou eens een weekje elke morgen goede sex proberen. gewoon zelf het initiatief nemen.eens kijken of hij dan nog steeds behoefte heeft aan porno en het handwerk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iedereen kijkt porno, is gewoon heel normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-
Meneer heeft seks en doet het stiekum achter je rug, en in plaats van met jou (hij verliest zijn interesse in jou), zodra je weg bent.
Als ik het zo op een rijtje zet, klinkt het als overspel!
En als ik jouw gevoelens beoordeel, voel jij je ook bedrogen, dus confronteer hem daarmee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg ervoor dat hij er gee behoefte meer aan heeft hé.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je weg gaat sluit de computer en het internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het niet oké!
Je deelt dit soort acties of je laat het!

Veel relaties lopen stuk op deze dingen wanneer één van de partners het er moeilijk mee heeft.

Uit jouw vraag blijkt enigszins dat je er wel mee zit, wat aan geeft dat je het niet makkelijk vindt?

De verleiding om verder te gaan dan alleen een filmpje te bekijken is zo groot!
Advertenties van live web-cams, dates enz.....
En dit stapje lijkt via internet zo klein maar kan zo groots worden!

Wanneer jij hier niet mee om kan gaan, bespreekbaar maken en je gevoel er over weer geven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke +
Helemaal niets en hem lekker laten kijken. Er schuilt nl niets achter. Heel veel mannen doen dit nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel hem dat je dit niet wilt, omdat je de enige vrouw in zijn leven wilt zijn.
Zet een kinderslot op de computer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets. Je moet het niet willen weten en je vriend moet het stiekem doen, maar hij deed het blijkbaar niet stiekem genoeg. Ja, ik ken zelfs een burgemeester die het deed op de computer van de gemeente. Een beetje dom.