hoe weet ik dat een jongen op mij verliefd is want ik ben op een jongen uit de klas en ik weet niet of hij mij leuk vind?

help me ik weet niet of die jongen op mij is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wordt zo langzamerhand een klein beetje moe van al die verliefde pubers die hier allemaal precies dezelfde vraag stellen.
Om vervolgens iedereen die het enige correcte antwoord (het hem vragen) geeft te belonen met een -.... Wel eens gehoord van de zoek-functie in GV? Tik het woord verliefd eens in en je hebt leesvoer voor de rest van de herfstvakantie.

Het beste antwoord

Door de zoekfunctie op deze site te gebruiken. (Zie link hieronder).

Daar krijg je dan een stuk of 300 tot 400 keer deze vraag voorgeschoteld en misschien wel duizend bruikbare antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat is er mis met dit antwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m.i niets. Het lijkt er op dat er een dwangmatige minnaar actief is bij deze vraag. We hebben allemaal een min gekregen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat zag ik achteraf ook. Nou ja, het zal wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijken me toch 3 normale antwoorden waarvoor een min niet op zijn plaats is. Maar zoals mlodewijk al zegt, deze vraag is zo vaak gesteld en er zijn zoveel antwoorden op gegeven, daar moet de juiste gewoon tussen zitten.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje wel ik heb er veel aan!

Andere antwoorden (7)

ga er naar toe en vraag het hem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Dan heb je een probleem, dat je heel snel kunt oplossen,door naar hem toe te stappen en het te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Dat kan je niet van tevoren weten. Dan moet je een praatje maken met hem. Als hij stoer of verlegen doet, dan kan er wel eens iets zijn, maar dan weet je het nog niet zeker. Gewoon een beetje kletsen en dan zien wat er gebeurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
if they like you they help you geef hem dus hinds op een gegeven moment zal hij wel doorhebben dat hij je leukt vind en maakt hij de eerste stap

raak hem aan
flirt met m
kijk naar m en glimlach
speel met je haar
Ik denk dat je die zaken zelf wel weet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat hem zelf merken dat je hem leuk vind op de manier van,,een glimlach naar hem toe,een lange blik naar hem toe zenden,en dat soort kleine dingetjes,natuurlijk niet overdrijven.reageert hij op een soort dezelfde manier,nou dan vind hij jouw misschien ook wel leuk.een beetje vissen maar,toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer via een vriend van hem erachter te komen wat hij voor je voelt.
dan kan je óók niet afgaan.

lukt dát niet,kan je altijd proberen hem een sms'je te sturen of te mailen (= dan ook op afstand en dan ga je ook niet af).

en lukt dát niet...tja,dan zal jij zélf de "stoute schoenen" aan moeten trekken en 't hem gewoon 's moeten vragen,wat hij van je vindt.

doe dat dan wél als er niemand (vlakbij) in de buurt staat;
mócht het dan voor je gevoel foutgaan,dan houd je in ieder geval de eer aan jezelf weet je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk is afentoe naar hem , of hij naar jouw kijkt.
en als je oog contact hebt , geef dan heel simpel een knipoog. Of, je gaat gewoon naar hem toe en vraagt het aan hem. Dat is soms best eng! Of laat het via via doen , ik bedoel hier mee :

- Vraag aan een vriendin of zij wilt vragen aan hem of hij iemand leuk vind.
- Zegt hij ; '' Ja ik vind wel iemand leuk! ''
- Dan moet zij vragen ; '' wie dan ? ''
- en als het goed is geeft hij antwoord .
maar hij kan ook vragen hoezo?
dan zeg je gewoon; Ik ben nieuwschierig.

Succes!