Is het erg dat ik masturbeer met een elektrische tandenborstel?

Met vingeren gaat het niet voor een orgasme maar zo heb ik er een na 10 seconden. Dit doet echt deugd maar beschadigd dit de clitoris niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
12.4K
Antoni
10 jaar geleden
Een orgasme is niet per se nodig om te (kunnen) genieten van masturberen.
Rieneke1
10 jaar geleden
Nou Antoni, het is toch wel de kers op de taart hoor! :)
Ritsuka
10 jaar geleden
Zo word de gevoeligheid minder

Antwoorden (2)

Op zich kan het geen kwaad, maar het heeft wel een nadeel.
Doordat je jezelf went aan harde stimulatie, wordt het steeds moeilijker ook te genieten van subtielere stimulatie.
Dat kan je gaan opbreken als je met een man of jongen in bed belandt.
Ik zou dus zeggen: gebruik 'm gerust af en toe, maar blijf proberen ook op zachtere manieren klaar te komen, al is daar wellicht wat meer moeite en geduld voor nodig.
10 jaar geleden
Nee hoor geeft niks zo afentoe. Verwissel wel het opzetstuk na gebruik want de sappen gaan in die kleine gaatjes zitten die nie schoon te maken zijn . Denk ook aan de anderen die je borstel lenen.