Een betrouwbare online winkel om een vibrator te kopen?

Mijn vriend en ikzelf willen graag eens een speeltje kopen om ons sexleven te verrijken. Maar ik durf zelf geen sexwinkel binnen te lopen. Waar kan ik online een vibrator kopen en kunnen ze me ook advies geven over welke vibrator ik het beste voor ons kan kopen. Ik zoek een betrouwbare winkel, want als ik google dan vind ik een hele hoop rommel. Of Bol.com maar die zullen me geen persoonlijk advies geven. Wie helpt me verder?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Hoi Anoushka, wij zaten voor hetzelfde dillema en zijn uiteindelijk beland bij SensualPlay.nl. We konden hun gewoon bellen voor een advies en dat ging op een hele prettige manier. Uiteindelijk bij hen een vibrator aangeschaft. Even kijken of ze hebben wat jij zoekt misschien. We kregen het pakketje snel en het was verder anoniem, wel zo fijn. Wij zagen online ook wel vrij veel rommelshops en snelle jongens met 100 winkels. Zoals je nu doet....ik zou altijd via via een referentie zoeken. Succes!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

de pabo of christine le duc heb ik wel goede ervaring mee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar mail & female in Amsterdam. Je krijgt daar heel goed advies en ze hebben een groot assortiment. Je kunt ook online bestellen. Zet je er over heen als je het gênant vindt. De dames daar zijn heel relaxt en deskundig. Bovendien gebruikt bijna iedereen tegenwoordig speeltjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op deze website kun je online betalen met iDeal, in jou afschriften komt niet de naam van de sexshop te staan, ook versturen zij geheel blanco dus zonder website naam op uw pakket. Ook leveren ze niet bij de buren af, geheel veilig en discreet.

(Volg hen ook op Facebook en Twitter, zo zie je regelmatig kortingcodes voorbij komen)
10 jaar geleden
Een leuke overzichtelijke webshops waar tot 22 uur kan worden besteld, en anoniem verzonden wordt ishttp://www.megasexshop.nl ook voor goedkope en zeker ook voor A-merk dildo’s‎

Toegevoegd na 1 minuut:
De website is www.megasexshop.nl grtz Johan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.myprivatetimes.nl heeft een leuk assortiment vibrators en als je daar besteld wordt het in een blanco verpakking verzonden. Ook wordt niks aan de buitenkant gezet waar je aan kan zien dat het om erotische producten gaat. Je kan daar veilig met Ideal betalen.
Je kan een account aanmaken en hun via zogeheten ''tickets'' om raad vragen.