Wat te doen als je viend niet zo vaak sex wil?

Mijn vriend en ik zijn elkaars eerste bedpartners. We zijn twee jaar samen. Mijn vriend heeft er gewoon niet zoveel behoefte aan, een keer in de week omdat het dan al een tijd geleden is maar het liefst een keer in de anderhalf a twee weken. Ikdenk dat het komt omdat hij zich vroeger veel voorzijn zussen wilde/moest verbergen en zich misschien daardoor zich niet zo vrij voelt bij vrouwen. Hij is nu 29 overigens en ik 25. Hij heeft liever ook niet dat ik meteen door zijn broek heen aan zijn geslacht zit of dat we elkaar onnodig bloot zien. Dat wil zeggen zonder ondergoed aan. Mag wel in de douche komen als hij bezig is maar als het niet nodig is mijden we het. Hoe kan ik zorgen dat hij meer zin krijgt en zijn 'schaamte' wat minder zijn gang laat gaan? Dank je!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Praat er eens goed over met hem, jij denkt dat het schaamte is, maar dat hoeft niet zo te zijn. Er zijn ook mannen die niet vaak willen, gewoon omdat ze geen zin hebben, of moe zijn. Ook zijn er mannen die eerst geknuffeld willen worden voor de seks. Vraag het hem, hij is de enige die je antwoord kan geven. Ook hoe je kan zorgen dat hij meer zin krijgt, moet je aan hem vragen. Geen enkele man is hetzelfde, dus er is geen pasklaar antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij wil het vaker doen voor jou, dat is geen antwoord op je vraag. Vraag hem duidelijk waarom hij maar zo weinig wil (al is het aantal keren vrij normaal, bij een wat langer durende relatie), dan is, voor jou wil ik het wel vaker doen, geen antwoord, vraag door totdat je het waarom begrijpt. Vraag hem ook eens wat en hoe hij het wil. Dat kan ook opwinding veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar er erg vaak over praten kan hem ook het gevoel geven dat hij tekort schiet. Dat ondermijnt zijn zelfvertrouwen en dat werkt bepaald niet stimulerend.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee,daar heb je gelijk in, maar het is duidelijk dat racefiets meer wil. Hij is de enige die haar antwoord kan geven, dus moet er wel gepraat worden, dat kan het beste op een moment dat je beiden ontspannen bent. Zonder als doel seks te hebben dezelfde avond, middag of ochtend.
Poet
10 jaar geleden
Misschien sexy lingerie, hoge hakken etc?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaa of misschien heeft hij bijzondere wensen die hij niet durft te delen? Stel eens wat voor en peil zijn reactie. Laat hem daarop ook wat voorstellen, kijken waar hij mee komt.
Aan de andere kant, geen mens is hetzelfde, dus het kan ook best zijn dat hij gewoon niet zo seksueel is.