1,5 dag ongesteld.. Zwanger?!

Ik heb 4weken terug onveilig sex gehad, daarna de morningafterpil ingenomen, daarna weer netjes aan de pil! maar in die week ben ik ook ziek geweest, en daarna de pil paar keer vergeten, en 2weken terug weer onveilig sex gehad ( met dezelfde jongen ) en ben afgelopen weekend (dus week na de onveilige sex ) 1,5 dag ongesteld geweest.. Nu maak ik me zorgen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is vervelend en niet zo handig... Zwanger en ongesteld gaan niet samen. Als je echt zwanger bent kun je niet ongesteld worden, wel kun je last hebben van (bruine) afscheiding of bloedverlies. http://www.symptomenzwangerschap.nl/zwanger-ongesteld-afscheiding-bloedverlies.html Toegevoegd na 41 seconden: Uiteraard is het handig om zoiets even met je huisarts te bespreken, als je je echt zorgen maakt. Die kan zo uitsluitsel geven. En als er iets anders met je aand e hand mocht zijn, dat ook even bekijken..

bijsluiter ook gelezen vd map? Daarin staat dat de menstruatie korter of langer kan duren. Maar voor de zekerheid kan je test halen

In ieder geval contact opnemen met je huisarts om de mogelijkheden te bespreken. En MORGEN direct bellen. Niet wachten!!! Dan gaat het knagen en wordt je van de stress niet meer ongesteld. Je kan daarnaast tegenwoordig zwangerschapstesten kopen die je zwangerschap al aantonen vóórdat je overtijd bent. Kan je gemakkelijk via internet kopen. Wie weet kan je huisarts voor de zekerheid nog een ander soort morning after pil voorschrijven en loopt het met een sisser af. Wel belangrijk deze stress niet vaker op te lopen door beter op te letten. Ik heb 2 kleine kinderen. Het zijn schatjes, maar als je er niet bewust voor hebt gekozen kan het zowel voor jezelf als voor de kleine redelijk dramatisch zijn. Dat is voor niemand goed. Kinderen kosten veel tijd en bakken energie en je moet je heeeel erg vaak wegcijferen. Ik ben op en top moeder en houd zielsveel van mijn aapjes, maar het is echt hard werken. Maar je kind heeft recht op liefde en een warm nest. Dus kan je maar beter zorgen dat je je zaakjes voor elkaar hebt. Als je moeder wordt, dan wil je toch zeker een GOEDE moeder zijn?!

Doe een zwangerschapstest, en gebruik voortaan iets anders als je niet zwanger wilt worden

"1,5 dag ongesteld.. Zwanger?!" Hoeft niet, kan wel; als je zekerheid wil, hopla, ff naar de dokter; en als je het (kind) niet wil, dan laat je ff de 'stofzuiger' erop zetten...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100