Klaarkomen tijdens menstruatie

Ik ben op het moment ongesteld en heb dan meer zin in seks. Hoe kan ik klaarkomen zonder mezelf te vingeren? Dat vind ik nu niet erg fris. Meestal is wat druk op de clitoris al genoeg. Maar kan ik daar ook een voorwerp voor gebruiken of het anders doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.6K

Antwoorden (6)

Bijvoorbeeld de douchekop erg hygiënisch en erg lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was ik maar een vrouw :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm dat doe ik ook altijd. Aanrader!!
Dildo doet wonderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joyce had gelijk. Je kan ook een sexspeeltje nemen. Gebruik een condoom er over. Geen andere voorwerpengebruiken die daar niet voor bedoeld zijn. Je kan ook alleen de buitenkant van je vagina vingeren. Je hoeft niet altijd naar binnen zoals je zelf al aangaf. Gewoon eerst even douchen en een tampon gebruiken. En veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speeltje als de Celebrator is bedoeld voor clitorale stimulaite en bijzonder effectief (http://www.condoom-anoniem.nl/winkel/gadgets-gifts) en bovendien zijn er speciale tampons (http://www.condoom-anoniem.nl/winkel/beppy-tampons-seks-tijdens-menstruatie) die bedoeld zijn om hygiënisch te kunnen vrijen tijdens je menstruatie.
Have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook (als je geen tampons, maar maandverband gebruikt) aan de buitenkant over je slipje heen wrijven om tot een orgasme te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou bij mij werkt dat helaas nooit
Je kan met een onderbroek aan over een kussen of de zijkant van je matras heen 'rijden'.