Ik en mijn vriendin zijn ongeveer 2 jaar samen. Ik ben 20, zij 18. Hoe zorg ik ervoor dat ze meer sex wil?

we hebben ongeveer maar 1 x per week sex en ik moet meestal het initiatief nemen. Het is niet dat ze het helemaal niet wil maar ik wil het toch wat vaker doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (15)

probeer haar gewoon wat vaker op te winden.
geef haar eens een masage. streel haar even.
mischien moet je voor wat nieuws zorgen het kan zijn dat de sex wat eentonig is zorg dat het weer spannend word.
en denk niet alleen aan jezelf je moet erachter komen wat zij lekker vind.
vraag haar gewoon waar ze van houdt, wat lekker voelt etc.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij weet niet waar het sleuteltje zit!
rebecca
14 jaar geleden
dan moet hij zoeken tot hij het vind!
Doe wat zij wil, dan zal zij doet wat jij wil...

Wil jij een vriendin of wil je seks?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
amc
14 jaar geleden
Ik vind hem goed xinix!+1
AWM
14 jaar geleden
Wij willen seks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Wij willen seks! (min is niet van mij)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil ook liever sex dan een vriendin, maar Xinix heeft volkomen gelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goal !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer dat er geen reacties worden gegeven door de mensen die je een - geven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus 1 voor je laatste zin ;)
Praat erover met je vriendin. Probeer erachter te komen waarom de sex zich beperkt tot 1 keer per week en geef aan dat jij het graag vaker zou willen doen.

Jammer genoeg is het vaak zo dat de man denkt dat de vrouw de sex helemaal geweldig vindt terwijl dit niet helemaal de waarheid is. Ook bij sex is het zo dat hoe leuker het is, hoe vaker je het wilt doen.

Misschien als je vriendin er meer plezier in krijgt, dat ze het dan vaker wil doen. Sommige mensen vinden het wat ongemakkelijk om te praten over wat ze fijn vinden en wat niet. Als jullie hier open over kunnen praten, zou dit misschien het eea kunnen verbeteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beetje een cliché maar wel waar; bij de meeste vrouwen is sex niet los te zien van de rest van de relatie. Als je meer sex wil, zul je dus moeten zorgen dat ze zich op en top geliefd voelt! Meer genegenheid, meer vonken, een heer zijn, haar steunen door dik en dun, romantiek verzorgen... Tja, wij lijken soms wel 'low maintenance' maar we zijn dat niet!

En persoonlijk: 1 x per week hele goede sex is voor veel mensen te verkiezen boven tig vluggertjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Langer zoenen.

Zoen haar (alleen zoenen) een minuut of 2 (en dat is best lang). De meeste mensen (niet alleen vrouwen) krijgen hiervan zin in sex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MAAK ER SNEL GAIL met water en naakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij kan er niet voor zorgen dat zij iets anders wil. Jij wilt toch ook niet dat zij wil dat jij verandert?

Praat met haar.
Accepteer de verschillen en kijk of jullie er samen uit kunnen komen. Als ze weinig sexdrive voelt kan ze dat opgang brengen door haar geslachtsklieren te activeren. Dat kan met diverse middelen, veel natuurlijk. Deze middelen geven over het algemeen ook meer levensenergie (dat is direct verbonden met de werking van de geslachtsklieren).

Maar het belangrijkste is dat ze het zelf moet willen, jullie relatie komt te zwaar onder druk als jij het haar opdringt. Zij moet zich volledig vrij voelen te kiezen. Jij wilt toch ook het liefste sex met iemand die het wil.

Mocht ze middelen willen weten stuur me dan een pb, want er is nog wat informatie nodig om het bij haar passende middel te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"..maar IK wil het toch wat vaker doen.." ik, ik, ik

en wat wil jou vriendin!? PRATEN! Anders komt het niet goed hoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk geef je zelf het antwoord al een beetje. Jullie zijn nog 'piep' en er ligt al een serieuze verbintenis. Twee jaar samen, misschien allebei de eerste liefde, misschien zelfs wel de eerste seksuele ervaring. Op zo'n moment loert er heel vaak het gevaar dat het een sleur wordt. Vrouwen reageren heel anders op een relatie dan mannen, bij mannen is vaak de kwantiteit belangrijker dan de kwaliteit, je raadt het al bij vrouwen is dat net andersom, daar geldt de kwaliteit. Je hebt te maken met gevoelens, jouw gevoelens en de gevoelens van een ander mens. De raad om haar dan maar beter geil te maken is er eentje van ridiculiteit doorspekt. Praten over je gevoelens, veel praten en dat brengt meer resultaat dan enige andere raad die ik je kan geven. Misschien moet je eens niet 'daadgericht' zijn en ophouden na een lekkere zoenpartij.
Laat aan haar merken dat je meer in je mars hebt dan platte seks.
Ook kunnen er nog andere zaken een rol spelen in een verlaagde seksdrift, maar luister vriend, er zijn maar weinig relaties die ondanks dat ze veertig jaar goed blijven, een gelijkgestemde seksdrift hebben.
Misschien moet je eens praten over haar gevoelens, haar lichamelijke ervaringen, misschien doet het haar wel pijn en wil ze dat niet zeggen of durft ze dat niet, of misschien wil ze je niet kwetsen. Je zult al die mogelijkheden na moeten gaan en bespreken. Maar een garantie geven dat ze vaker bij jou in bed duikt kan ik en mag ik je niet geven.
De enige raad die ik je wel geef : Je moet een ei breken om een omelet te kunnen eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig antwoord plus1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies goed gezegt
Probeer eens nieuwe dingen uit, een rimjob al geprobeerd?
Meestal bijten ze dan een stuk uit het nachtkastje als je dit doet.
Gegarandeerd dat ze er geen genoeg van kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
walgelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Walgelijk??
Ik merk dat je het zelf in iedergeval nog niet geprobeerd hebt.
Je bent nog jong :) En zij is nog jonger. Jonge mannen hebben nu eenmaal veel zin in sex, hoe vaker hoe leuker. Vrouwen willen liever de romantische aandacht: Ze schieten harder door het dak als je op de bank aan hun oorlelletje likt dan als je ze 3 uur uitwoont.

Het kan dus een rol spelen dat jouw beleving van "lekker" heel anders is dan haar beleving van "lekker". Jij wilt de lassie uithangen, dan uitgebreid gepijpt worden en ter finale afsluiting enthousiast neuken. En dat graag elke dag. Zij ziet dat waarschijnlijk anders maar zegt dat niet met zoveel woorden. Maar troost je: Vele vele mannen snappen niks van vrouwen dus je bent niet alleen.

Ik zou je als tip willen meegeven: Doe romantisch. Kook voor haar, zorg voor een lekker wijntje en een gezellige avond. Denk vooral in aandacht, niet in rampetampen. Doe ook niet alleen attent als je van plan bent om sex te hebben: Ook als je op je werk bent is een klein lief smsje snel gestuurd en een bos rozen of een ander kleinigheidje aanschaffen is ook weinig moeite.

Geef haar eens een kus in haar nek als je samen in de supermarkt loopt, dat werkt beter dan een klap op dr kont. En als je dan eenmaal zwetend en hijgend op haar ligt, wees ook dan vooral niet krenterig met complimentjes.

Ik weet uit de eerste hand dat veel meiden het lekker vinden als je ze aandacht geeft zonder meteen naar sex te hinten. Ik denk dat ik daarom als homo zo vaak sjans heb met meiden... :-P Suc6 en mocht ze desondanks weinig zin blijfven hebben, dan kan je natuurlijk es kijken of haar knappe zus.. oh nee dat werkt dan weer averechts :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je, dat je deze vraag hier stelt vind ik getuigen van volwassenheid. Als het je echt alleen om het neuken ging was je waarschijnlijk al bij haar weggegaan. Je houdt van haar en wil gewoon wat vaker seks dan zij. Daar is niets mis mee.

Besef alleen dat meisjes op die leeftijd nog van alles moeten ontdekken. Jij kunt haar helpen om haar te laten ontdekken hoe ze kan genieten. Praat gewoon met haar over seks. Misschien heeft ze wel fantasieën, dan kun je daar samen aan werken. Gewoon praten, niet erom gaan zeuren.

Heb geduld en geniet en laat haar genieten van die ene keer per week. Die heb je in ieder geval ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak allebei een lijst met dingen je graag wilt doen op seksgebied en geef die aan elkaar.

Daarnaast nog een praktische tip: wonen jullie samen? Is zij degene die het meest aan het huishouden doet? Indien allebei ja: probeer haar meer te helpen. Dat brengt vele voordelen
1) je bent meer bij haar, dat zal ze waarderen
2) ze houd meer vrije tijd over voor je
3) ze zal fysiek en geestelijk minder moe zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een elektrische melkboer.
Na één keer wil ze niks anders meer, en kan jij ondertussen de afwas doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK denk niet meer dat het veel meer zal worden. Het is een bekend probleem. Mannen willen meestal veel meer sex dan vrouwen. Wordt homo, dan heb je zoveel sex als je wilt.