Ik en mijn vriendin zijn ongeveer 2 jaar samen. Ik ben 20, zij 18. Hoe zorg ik ervoor dat ze meer sex wil?

we hebben ongeveer maar 1 x per week sex en ik moet meestal het initiatief nemen. Het is niet dat ze het helemaal niet wil maar ik wil het toch wat vaker doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Trek een konijnenpak aan.

Gewoon doen, kus haar en neem haar als ze van je houd dan zal ze je toch niet afwijzen? Dat jij initiatief moet nemen kan zijn dat ze daarin wat onzeker is en niet gauw de eerste stap zet. Je kan het ook tegen haar zeggen dat je meer dan 1x per week sex met haar wilt en haar dan gelijk vervolgens mee in bed nemen! Succes!

Jij kan er niet voor zorgen dat zij iets anders wil. Jij wilt toch ook niet dat zij wil dat jij verandert? Praat met haar. Accepteer de verschillen en kijk of jullie er samen uit kunnen komen. Als ze weinig sexdrive voelt kan ze dat opgang brengen door haar geslachtsklieren te activeren. Dat kan met diverse middelen, veel natuurlijk. Deze middelen geven over het algemeen ook meer levensenergie (dat is direct verbonden met de werking van de geslachtsklieren). Maar het belangrijkste is dat ze het zelf moet willen, jullie relatie komt te zwaar onder druk als jij het haar opdringt. Zij moet zich volledig vrij voelen te kiezen. Jij wilt toch ook het liefste sex met iemand die het wil. Mocht ze middelen willen weten stuur me dan een pb, want er is nog wat informatie nodig om het bij haar passende middel te vinden.

Weet je, dat je deze vraag hier stelt vind ik getuigen van volwassenheid. Als het je echt alleen om het neuken ging was je waarschijnlijk al bij haar weggegaan. Je houdt van haar en wil gewoon wat vaker seks dan zij. Daar is niets mis mee. Besef alleen dat meisjes op die leeftijd nog van alles moeten ontdekken. Jij kunt haar helpen om haar te laten ontdekken hoe ze kan genieten. Praat gewoon met haar over seks. Misschien heeft ze wel fantasieën, dan kun je daar samen aan werken. Gewoon praten, niet erom gaan zeuren. Heb geduld en geniet en laat haar genieten van die ene keer per week. Die heb je in ieder geval ;-)

Maak allebei een lijst met dingen je graag wilt doen op seksgebied en geef die aan elkaar. Daarnaast nog een praktische tip: wonen jullie samen? Is zij degene die het meest aan het huishouden doet? Indien allebei ja: probeer haar meer te helpen. Dat brengt vele voordelen 1) je bent meer bij haar, dat zal ze waarderen 2) ze houd meer vrije tijd over voor je 3) ze zal fysiek en geestelijk minder moe zijn

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100