Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom steken in prostaat na orgasme?

Weet iemand waarom iedere keer na het klaarkomen ik soms last krijg van pijnlijk steken in mijn prostaat?

Deze steken blijven enige tijd na het orgasme aanhouden en dan zijn ze weer weg.

Verder heb ik er nooit last van en ook heb ik geen last met plassen enz.


Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil niet super slim overkomen, maar de meeste mensen weten niet waar de prostaat zit. Weet je zeker dat de steken uit je prostaat komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom denk je dat de meeste mensen dat niet weten :-)? Is niet superslim maar een klein beetje aanmatigend ;-).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit te denken aan ontstekingen. Helaas zie ik niet hoe oud je bent. Wat ik wel weet is dat zwarte bessensap of cranberries erg goed zijn voor veel van dit soort kwaaltjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Anna1963 Omdat je de prostaat niet met je blote oog kunt waarnemen. Denk echt dat veel mensen het niet weten waar de prostaat precies zit. ook omdat de prostaat even groot is als een walnoot, wat dus eigenlijk vrij klein is... Daarom ook mijn vraag? :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je last van stress? Want dat zou een oorzaak kunnen zijn.
Ga er in iedergeval mee langs de huisarts.
Om de link staat veel informatie over de prostaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thnx :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding