ik heb meer zin in sex nu ik aan het afvallen ben, is hier verklaring voor?

Weet jij het antwoord?

/2500

De verklaring zou kunnen zijn: Je hebt meer energie doordat je gewicht kwijt bent, of je had (misschien onbewust) een hekel aan je dikke lijf, voelde je niet mooi en voelde je daardoor niet op je gemak.

waarschijnlijk doe je iets om af te vallen.je zit daarbij waarschijnlijk in een positieve flow.iets doen geeft energie,een goed gevoel.dan kun je daardoor ook meer zin in genieten,en dus ook sex krijgen/hebben.doorgaan.

Minder lichaamsvet is inderdaad ook bevorderlijk voor je libido. Ik zou het opvatten als een positief signaal dat je op de goede weg bent.

Ook kan het zijn dat je hormonen veranderen waardoor je meer zin hebt.

Nu je dingen niet meer mag. Zoek je afleiding. En bij jou is dat sex... Compensatie gedrag heet dat.

Mocht het zo zijn dat je nu gezonder eet, eet je nu wrs veel minder lustremmende E-nummers, verzadigd vet en al die troep. Ook suiker kost je een hoop levensenergie en libido.

Waarschijnlijk zit je beter in je vel, voel je je trotser over je lichaam omdat je er ook meer aandacht aan geeft en dit wil je waarschijnlijk graag delen met iemand anders. door goed te eten en bewegen in het algemeen wordt je meestal vrolijker en heb je meer zin in alles.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100